برگزاری همایش روز سازمان دانش آموزی در شهرستان کاشان

بیست اردیبهشت روز تاسیس سازمان دانش آموزی است که همایشی در این خصوص در کانون جوانه های کاشان با حضور رئیس آموزش و پرورش کاشان ، رئیس سازمان دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد.

برگزاری همایش روز سازمان دانش آموزی در شهرستان کاشان

اصفهان امروز: بیست اردیبهشت روز تاسیس سازمان دانش آموزی است که همایشی در این خصوص در کانون جوانه های کاشان با حضور رئیس آموزش و پرورش کاشان ، رئیس سازمان دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد.

حکیمیان رئیس سازمان دانش آموزی گفت : سازمان دانش آموزی یکی از چهار سازمانی است که زیر مجموعه آموزش و پرورش است و به مناسبت تاسیس سازمان دانش آموزی ویژه برنامه ای را برگزار کردیم و از مربیان برتر سازمان دانش آموزی شهرستان کاشان ، گروههای برتر دانش آموزی سازمان و هم چنین پیشکسوتان سازمان دانش آموزی که در سالهای قبل در آموزش و پرورش مشغول به فعالیت بودند دعوت کردیم در این برنامه رئیس سازمان دانش آموزی اظهار کرد : نمایشگاهی از کارهای دانش آموزان سازمان برگزار شده و از گروههای برتر که در طول سال فعالیتهای چشمگیری داشتند تقدیر می شود .

در این مراسم خدمتی رئیس آموزش و پرورش کاشان گفت : فعالیتهای سازمان دانش آموزی ، حول محور اهداف تعلیم و تربیت است . وی ضمن تبریک این روز اشاره کرد : دانش آموزان باید قادر باشند هر یک از مهارتها را در زندگی شخصی و اجتماعی خود به نمایش بگذارند .

وی ادامه داد : برگزاری یک مانور سراسری به جهت اینکه دانش آموزان آموخته های خود را به نمایش بگذارند خوب است که در مواقع لزوم از حضور پیشتازان و فرزانگان استفاده شود که در موارد اخیر استقبال و بحث تشریفات در ورود وزیر آموزش و پرورش به کاشان بود که توسط فرزانگان بسیار زیبا برگزار شد .
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار