الجبیر: موشک‌های انصارالله تاثیری بر عربستان ندارد!

عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان با انتشار توئیتی مدعی شد، موشک‌هایی که انصارالله علیه عربستان شلیک می‌کند، تاثیری بر ثبات و توسعه آن ندارد!

عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان با انتشار توئیتی مدعی شد، موشک‌هایی که انصارالله علیه عربستان شلیک می‌کند، تاثیری بر ثبات و توسعه آن ندارد!
وزیر خارجه عربستان مدعی شد، موشک‌هایی که انصارالله به عربستان شلیک می‌کند، تاثیری بر ثبات و توسعه آن ندارد.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان با انتشار توئیتی مدعی شد، موشک‌هایی که انصارالله علیه عربستان شلیک می‌کند، تاثیری بر ثبات و توسعه آن ندارد!
الجبیر مدعی شد، "حملات نیروهای وابسته به انصارالله که از سوی ایران مدیریت شده و از سوی جامعه جهانی به شدت محکوم می‌شوند، تروریسم آنها را افشا می‌کند و البته تاثیری بر ثبات و توسعه ما ندارد".
پیشتر سخنگوی ائتلاف عربی در کنفرانسی مطبوعاتی مدعی شده بود، نیروهای انصارالله با "سوءاستفاده" از نهادهای آموزشی، دیپلماتیک و مذهبی در جنگ قوانین بین‌المللی و انسانی را نقض می‌کنند.
فرماندهی ائتلاف عربی ضد یمن مناطقی که از آنها موشک‌های بالستیک به سمت عربستان شلیک شدند را افشا کرد.
فرماندهی ائتلاف عربی ضد یمن افزود: این مناطق در داخل دو استان صعده و عمران قرار دارند.
نیروهای ائتلاف عربی اعلام کردند، از تاریخ ۲۵ آوریل گذشته تا هفتم مه جاری سه موشک به عربستان شلیک شد.
این فرماندهی در ادامه توضیح داد: موشک اول در ۲۷ آوریل از شمال عمران به منطقه نجران‌، موشک دوم روز بعد به جازان شلیک شد و سومین موشک نیز روز دوشنبه از شمال عمران به سمت نجران شلیک شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار