مشکل ۴ ساله صباگستر مسکن مهر قهجاورستان حل شد

شهردار شهر قهجاورستان گفت: وضعیت بد یک منطقه شهر به حدی بود که در بازدید اول و مشاهده وضعیت، ناخودآگاه اشک‌‌هایم جاری شد، جاری بودن عین نجاست و فاضلاب در محیط زندگی واقعا تأسف‌انگیز است.

شهردار قهجاورستان گفت: فاضلاب صبا گستر مسکن مهر قهجاورستان با ۱۵۴ واحد مسکونی حدود ۴ سال مشکلاتی را ایجاد کرده بود که با لوله‌گذاری حل و رضایت شهروندان جلب شد.
محمود صادقین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تأسیس قهجاورستان در سال 87 اظهار کرد: قهجاورستان با همجواری فرودگاه اصفهان، پایگاه هوایی شهید بابایی، شهرک صنعتی جی و کلان‌شهر اصفهان دارای پتانسیلی است که پیشرفت و ترقی را بیش‌تر از پیش به همراه داشته باشد.
وی افزود: بعد از شروع فعالیت در شهرداری قهجاورستان با شناسایی مشکلات سطح شهر به جدیت برای حل مشکلات با استفاده از تمامی امکانات فعالیت جدی خود را آغاز کردیم.
شهردار قهجاورستان تصریح کرد: یکی از مشکلات شهر قهجاورستان وضعیت فاضلاب مجموعه‌های مسکونی صباگستر مسکن مهر این شهر بود که شهرداری و شورای اسلامی شهر قهجاورستان با پیگیری‌ها و اقدامات لازم به حل آن پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: فاضلاب صباگستر مسکن مهر قهجاورستان با 154 واحد مسکونی حدود 4 سال مشکلاتی را ایجاد کرده بود که با لوله‌گذاری مشکل مرتفع و رضایت شهروندان جلب شد.
صادقین گفت: انجام شبکه فاضلاب شهر یکی از نیازهای ضروری است که می‌طلبد مسؤولان آبفای استان با عنایت ویژه اقدامی برای آن انجام دهند؛ شهرداری هم در تلاش است برای شهر قهجاورستان آینده‌ای را ترسیم کند که با گذشته‌اش قابل قیاس نباشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار