والیبالیست اصفهانی و تجربه حضور در بهترین لیگ والیبال دنیا

سال ها از اخرین سرمایه گذاری جدی اصفهانی ها در والیبال گذشته است . والیبال در این استان تنها به نایب قهرمانی های متعدد ذوب اهن در لیگ والیبال عادت کرده. اما جدای از این مسائل ، هنوز هم در امر بازیکن سازی فعالیت خوبی دارند و بازیکنان خوبی را به والیبال ایران معرفی کرده اند . محمد جواد معنوی نژاد ؛ رعنای والیبال ایران پر اوازه ترین والیبالیست حال حاضر اصفهان هست.

حامد سلیمیان( کارشناس و گزارشگر والیبال):

سال ها از اخرین سرمایه گذاری جدی اصفهانی ها در والیبال گذشته است .والیبال در این استان تنها به نایب قهرمانی های متعدد ذوب اهن در لیگ والیبال عادت کرده. اما جدای از این مسائل ، هنوز هم در امر بازیکن سازی فعالیت خوبی دارند و بازیکنان خوبی را به والیبال ایران معرفی کرده اند .محمد جواد معنوی نژاد ؛ رعنای والیبال ایران پر اوازه ترین والیبالیست حال حاضر اصفهان هست.
درخشش محمد جواد در لیگ جهانی 2017 نیکولاگربیچ( سرمربی تیم ملی صربستان و باشگاه ورونا ایتالیا ) را وادار به جذب وی برای باشگاه ورونا کرد. این گونه پسر خوش اخلاق اصفهانی راهی سرزمین لاجوردی پوشان شد .
اوایل حضورش در ایتالیا کار برایش سخت بود؛ از مشکل یادگیری زبان ایتالیایی گرفته تا وجود رقیبان اماده و با کیفیت برای حضور در ترکیب اصلی ، همه چالش های جدی او در ایتالیا بودند.
اما پسر سخت کوش اصفهانی با همه ی این مشکلات کنار امد. محمدجواد بلاخره اعتماد سرمربی اش را بدست اورد تا به یکی از کلیدی ترین بازیکنان ورونا بدل شود.
جوان خوش پرش اصفهانی 268 امتیاز برای ورونا بدست اورد تا نفر 32 امتیاز اورترین بازیکنان سری A ایتالیا و نفر سوم تیمش لقب بگیرد. اما موفقیت و کارآمدی ابشار های او ، نکته ای بود که تحسین کارشناسان والیبال ایتالیایی را برانگیخت. موفقیت 51.67% در ابشار او را در رتبه 11 بهترین ابشارزن ها بالا تر از بازیکنان بزرگی چون ایوان زایتسف و الکساندر اتناسویج قرار داد . پیشرفت بی نظیر وی در دریافت اول ، مسئله ای بود که گربیچ در یکی از مصاحبه هایش به ان پرداخته بود و از پیشرفت جوان خوش اتیه اصفهانی ابراز رضایت کرده بود.
هرچند ورونا امسال همراه با معنوی نژاد جامی بدست نیاورد؛ اما والیبال دوستان ایتالیایی شاهد و ناظر بازی های خوب تیم جوانی بودند که تا یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، نیمه نهایی کاپ اروپا و پلی اف لیگ ایتالیا بالا امده بود.
نیکولاگربیچ پس از اتمام فصل برای ورونا ، از تیم جوانش حمایت کرد و قول کسب نتایج بهتر را در فصل اینده برای ورونا به هواداران داد.
هنوز در ارتباط با تمدید قرارداد پسر محجوب والیبال اصفهانی هنوز صحبت خاصی انجام نشده ؛ اما با توجه به عملکرد فوق العاده معنوی نژاد در سال اول حضورش در بهترین لیگ والیبال جهان ، تمدید قرارداد وی دور از ذهن نیست . محمد جواد پبشنهادهایی از تیم های خوب ترکیه ای و سایر تیم های سری A دارد . حال تصمیم با پسر خوش اخلاق اصفهانی هست که برای آینده والیبالش چگونه رقم بزند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار