شهر به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان فضای شهر با همکاری خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه شهرداری آماده‌سازی می‌شود.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان فضای شهر با همکاری خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه شهرداری آماده‌سازی می‌شود.
غلامرضا ساکتی در گفتگو با ایمنا اظهار کرد: پاکسازی همه معابر شهر، شست وشوی المان‌ها و به خصوص مکان‌های مذهبی، شست وشوی مساجد، غبارروبی گلزار شهدای شهر اصفهان، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح معابر و آذین‌بندی ویژه با نصب پلاکاردها و بنرهای ویژه ماه مبارک رمضان از جمله اقدامات در دست انجام خدمات شهری شهرداری اصفهان است.
وی ادامه داد: در محل های برگزاری مراسم های ویژه ماه مبارک رمضان اقداماتی همچون شست و شو، پاک‌سازی معابر از نخاله ها و مواد زائد، تعمیرات و نگهداری لکه‌گیری آسفالت و گل کاری توسط پیمانکاران سازمان پارک‌ها و فضای سبز انجام می‌شود.
رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای شب‌های قدر ماه مبارک رمضان نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده و ارایه خدمات ویژه به روزه‌داران در مکان‌های مذهبی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: با متولیان مکان‌هایی که قرار است مراسم های ویژه لیالی قدر را برگزار کنند، هماهنگی های لازم انجام شده و در اطراف این مکان‌ها پسماندهای تر و خشک به صورت ویژه جمع آوری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این‌گونه مراسم‌ها که حضور مردم پررنگ‌تر است، نیروهای واحد آموزش مدیریت پسماند درصدد هستند تفکیک و جداسازی پسماندهای تر و خشک، همچنین کاهش تولید پسماند و دیگر مباحث اقتصاد مقاومتی در خدمات شهری را به شهروندان آموزش دهند.
ساکتی از شهروندان درخواست کرد: در ایام ماه مبارک رمضان همچون دیگر ایام سال در مراسم های افطاری و ادعیه از ریختن پسماندهای خشک و تر خودداری کرده و هوای پاکبانان شهر را داشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار