ارتش یمن: موشک‌هایمان با دقتی بالا به ریاض اصابت کرد

ارتش یمن از اصابت دقیق موشک‌های شلیک شده به اهدافی در ریاض خبر داد.

ارتش یمن از اصابت دقیق موشک‌های شلیک شده به اهدافی در ریاض خبر داد.
به گزارش تسنیم به نقل از المیادین، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد که موشک‌های بالستیک برکان H2 (آتشفشان اچ 2) که امروز چهارشنبه به اهدافی اقتصادی در ریاض شلیک شد، با دقتی بالا به اهداف مورد نظر اصابت کرده است.
این در حالی است که ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شده است که دو فروند موشک بالستیک را در آسمان ریاض رهگیری و یک موشک دیگر را نیز که به سمت جیزان شلیک شده بود، منهدم کرده سات.
یگان موشکی ارتش یمن امروز چهارشنبه در پاسخ به ادامه حملات عربستان، بندر الجاف و اهداف اقتصادی دیگری در شهر ریاض پایتخت سعودی را با چندین موشک بالستیک از نوع برکان H2هدف قرار داده است.
در پی حملات موشکی اخیر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع اقتصادی عربستان، ائتلاف متجاوز سعودی بار دیگر ایران را به حمایت از نیروهای یمنی متهم و مدعی شد: اقدامات خصمانه نیروهای حوثی برخوردار از حمایت‌های ایران، ادامه حمایت ایران از این شبه نظامیان را ثابت می‌کند.
تشدید حملات راکتی و توپخانه‌ای عربستان به صعده
به گزارش المیادین، ائتلاف متجاوز سعودی حملات راکتی و توپخانه‌ای به مناطق مرزی در صعده واقع در شمال یمن را تشدید کرد.
در مقابل یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک "بدر 1" پادگان پدافند هوایی در جیزان را هدف قرار داد.
نیروهای یمنی همچنین با موشک‌های کاتیوشا مراکز تجمع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور و عربستان در نجران را هدف قرار دادند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار