ابرپروژه استقلال تحولی در شمال غربی اصفهان/ پیش بینی تکمیل طرح تا عید فطر

مدیر ابرپروژه استقلال گفت: با اجرای طرح های زیباسازی و نورپردازی ویژه در ابرپروژه استقلال، رودی شمال غربی اصفهان متحول می شود متحول خواهد شد.

ابرپروژه استقلال تحولی در شمال غربی اصفهان/ پیش بینی تکمیل طرح تا عید فطر

به گزارش خبرنگار ایمنا، میدان استقلال یکی از تقاطع‌های بزرگ حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان و یکی از ابر پروژه های عمرانی شهر اصفهان محسوب می شود.

تقاطع غیرهمسطح استقلال به ۲ فاز اجرایی تقسیم شده که دارای ۸ پل شامل ۴ پل زیرگذر و ۴ پل روگذر است .

احداث پروژه استقلال در زیباسازی ورودی شهر تاثیر بسزایی دارد از همین رو برای زیبایی بیشتر این پروژه به طراحی سازه های تقاطع غیرهمسطح استقلال و محیط اطراف آن نگاه ویژه ای شده است .

بابک حقیقی مدیر ابر پروژه استقلال در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح استقلال در ۲ فاز پیش بینی شده که هر یک از فازها نیز دارای تعدادی زیرپروژه است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز اول این پروژه تکمیل شده است، ادامه داد: عملیات اجرایی فاز دوم تقاطع غیر همسطح استقلال نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیر ابر پروژه استقلال در ادامه از اجرای پل ششم میدان استقلال به صورت پیش تنیده خبرداد و گفت: پل ششم فاز دوم این پروژه نیز بلوار آزادگان را نیز به بلوار دانشگاه متصل می کنند.

حقیقی خاطرنشان کرد: با احداث این پل سرعت و ایمنی عبور و مرور در محور خمینی شهر به تهران افزایش می یابد.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین برای ایجاد ورودی ایمن و زیبای شهر احداث نمادها، آب نماهای فرحبخش و نورپردازی زیبا از ابتدای میدان استقلال تا دانشگاه صنعتی در بلوار آزادگان در دست اجراست.

مدیر ابر پروژه استقلال در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به احداث پل روگذر قطار شهری در محدوده پروژه استقلال خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پل روگذر قطار شهری در ادامه خط یک قطار شهری به سمت شاهین شهر با اعتباری حدود ۶ میلیارد تومان تکمیل شد.

حقیقی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تقاطع غیر همسطح استقلال نیز تا عید سعید فطر تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفته می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار