نقش نگارین در میدان نقش جهان

دومین نمایشگاه نگارگری «نقش نگارین» در اصفهان با هدف حمایت از نگارگران برگزار خواهد شد.

دومین نمایشگاه نگارگری «نقش نگارین» در اصفهان با هدف حمایت از نگارگران برگزار خواهد شد.
شکیبا شریفیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد پویایی در هنرهای سنتی و نقاشی ایرانی شكل گرفته و براي رسيدن به اين مهم، آثار نگارگری بیش از ۲۰ هنرمند از سراسر ایران را گرد هم آورده است و آثار هنرمندان شهرهای مختلف ایران با نگاه‌ها و رویکردهای متنوع همراه است.
وی افزود: پویایی این هنر و همراه و همگام بودن با دنیای معاصر، شرایط اجتماعی جهانی و چالش‌های انسان از ویژگی های این آثار است و ماحصل چنین پیوندی، همان «نگارگری معاصر ایرانی» است. با توجه به اینکه هنرمندان نگارگر ایرانی سرمایه‌های فرهنگی این مرز و بوم هستند بر آن شدیم تا یک بار دیگر قدمی در راه دیده شدن هنر و همچنین فروش آثارشان برداشته شود.
میلاد مهتابیان‌پور- دیگر مدیر برگزاری این گالری اظهار کرد: هر یک از هنرمندان در استوديوي شخصی خود مشغول به خلق اثر هستند و عموما مشتریان خود را نیز دارند، اما برگزاری نمایشگاه‌های اینچنین فرصتی براي هنرمند فراهم مي سازد تا بتوانند در یک مکان و زمان مشترک، نگاه‌های متفاوت هنرمندان نگارگر معاصر را در کنار یکدیگر ببیند و بتواند علاوه بر اشتراک‌گذاری تجارب خود، از آخرین دست‌آوردها و تجربیات دیگر در زمینه تخصصی خود نیز بهره برده و از نقطه‌نظرات کارشناسان، منتقدین و مخاطبان نیز بهره‌مند شود.
وی افزود: امیدوارم این چنین نمایشگاه ها ادامه داشته باشد و بستری مناسب برای برگزاری رویدادهای ملی و بزرگتر در اصفهان باشد.
به گزارش ایسنا؛ نمایشگاه نقش نگارین ٢، شنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه 1397 در گالری کوثر، واقع در میدان نقش جهان، جنب عمارت عالی‌قاپو، افتتاح می شود و تا بیست و هفتم اردیبهشت ماه نیز به کار خود ادامه می‌دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار