تشکیل مجمع خیرین شهرساز در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: مجمع خیّرین شهرساز در اصفهان تشکیل می‌شود تا از طریق آن فعالیت‌های خیرخواهانه در راستای شهرسازی گسترش پیدا کند.

شهردار اصفهان گفت: مجمع خیّرین شهرساز در اصفهان تشکیل می‌شود تا از طریق آن فعالیت‌های خیرخواهانه در راستای شهرسازی گسترش پیدا کند.
به گزارش ایمنا، قدرت اله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» درگذشت خیّر مدرسه ساز، کتابخانه ساز و مدیر مجمع خیران ورزشیار اصفهان «حاج محمد سلامتیان» را تسلیت گفت و اظهارکرد: مرحوم سلامتیان از چهره‌هایی است که در هر گوشه و کناری از شهر اصفهان یادگاری از خیرات خود بر جای گذاشته است.
وی ابراز امیدواری کرد: راه مرحوم سلامتیان که با نیکی و خیرخواهی گره خورده و در ذهن و یاد مردم اصفهان تا همیشه جادوان خواهد بود، مستدام باشد.
شهردار اصفهان ادامه داد: در راستای ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه، شهرداری اصفهان مجمع خیّرین شهرساز را تشکیل می‌دهد، زیرا ممکن است شهروندی با نیّت خیرخواهانه بخواهد با بازگشایی گلوگاهی در محلات شهر، گره‌ای از مشکلات مردم باز کند یا فرهنگسرایی بسازد.
وی تاکید کرد: از طریق مجمع خیّرین شهرساز می‌توان فعالیت‌های خیرخواهانه در راستای شهرسازی را گسترش داد.
ایجاد آبنماهای جدید، ممنوع
نوروزی با اشاره به موضوع مهم کم‌آبی در اصفهان، گفت: شهرداری از سال گذشته تغییر الگوی کشت را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داد و رویکرد استفاده از گونه‌های مقاوم به شرایط خشکی و با نیاز آبی کم را عملیاتی کرد.
وی خاطرنشان کرد: اسفندماه ۹۶ در روز درختکاری بر کاشت گونه‌های مقاوم به شرایط خشکی تاکید شد، اما اکنون فراتر از تصمیات عملی شده قبلی اعلام می‌کنم که از این پس شهرداری در قالب پروژه‌های خود از ایجاد آبنماهای جدید خودداری می‌کند.
شهردار اصفهان تصریح کرد: هدف ما این است که به مردم بگوییم شهرداری در مدیریت مصرف آب جدی است و مردم هم باید این موضوع را جدی بگیرند.
وی با بیان اینکه دوره های آموزشی مدیریت بهینه مصرف آب برای کارگران فضای سبز برگزار شده است، افزود: نظارت‌های ویژه‌ای نیز بر عملکرد شرکت‌های پیمانکار فضای سبز صورت می‌گیرد که یکی از مهمترین شیوه‌های نظارت استفاده از نظرات «مردم» است.
نوروزی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ از شیوه آبیاری انتقاد یا از حساسیت واحدهای مختلف در خصوص مصرف بهینه آب تشکر کنند و اطمینان داشته باشند این نظرات و انتقادات در ارزیابی عملکرد و ادامه همکاری شهرداری اصفهان با شرکت‌هایی که اداره این امور را بر عهده دارند، نقش موثری دارد.
وی ادامه داد: از مدیران و کارگران فضای سبز تشکر می کنم، اما نظارت عمومی برای رعایت مصرف آب برای آبیاری فضای سبز و اداره بهتر شهر، لازم و ضروری است.
شهردار اصفهان با بیان اینکه فضای سبز شهر اصفهان متعلق به تمام شهروندان است، اظهارکرد: این فضاها برای نشاط و سلامت مردم شهر ایجاد شده و شهرداری برای حفظ و نگهداری از آن مسئول است.
وی گفت: باید همه مصرف آب را به خوبی مدیریت کنند تا در این شرایط کم آبی به شهر زیبای اصفهان آسیبی وارد نشود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار