رابطه عاشقانه عروس ترامپ و شاهزاده سعودی

ماجرای درخواست طلاق ونسا ترامپ عروس بزرگ دونالد ترامپ از پسرِ رئیس جمهور آمریکا، باعث شده توجهات به این فرد بیش از قبل شود و ماجراهای دیگری از گذشته ونسا به بیرون درز کند.

برترین ها: ماجرای درخواست طلاق ونسا ترامپ عروس بزرگ دونالد ترامپ از پسرِ رئیس جمهور آمریکا، باعث شده توجهات به این فرد بیش از قبل شود و ماجراهای دیگری از گذشته ونسا به بیرون درز کند.
ونسا ترامپ قبل از ازدواج با دونالد ترامپ جونیور (پسر ارشد ترامپ) عاشق شاهزاده سعودی خالد بن بندر بن عبدالعزیز بوده است. آن ها سه سال با هم دوست بوده و حتی تا قبل از حادثه 11 سپتامبر با هم زندگی می کرده اند. بعد از این حمله تروریستی شاهزاده و پدرش مجبور به ترک این کشور می شوند. پدر شاهزاده خالد ارتباط نزدیکی با خانواده بوش دارد و از سال 1983 تا 2005 به عنوان سفیر سعودی در آمریکا کار می کرده است. به همین دلیل بعد از حادثه 11 سپتامبر مظنون به داشتن روابط غیرمستقیم با القاعده می شود. اما سیا و اف بی آی بعدها به این نتیجه رسیدند که مدرکی مبنی بر حمایت آگاهانه عضوی از خاندان سلطنتی سعودی از تروریست های 11 سپتامبر وجود ندارد.
بعد از اینکه شاهزاده خالد، یکی از اعضای سلطنت قدرتمند آل سعود کشور را ترک می کند رابطه آن ها به هم می خورد. ونسا و خالدبن بندر از سال 1998 تا 2001 دوست بوده و با هم زندگی می کردند اما مدت کوتاهی بعد از حمله تروریستی 11 سپتامبر از هم جدا شده اند. بندر درست برعکس دونالد جونیور با او مثل ملکه ها رفتار می کرده، آن ها شبانه روز با هم و یک زوج واقعی بوده اند. هرچند یکی از منابع نزدیک به ترامپ جدی بودن این رابطه را رد کرده و ادعا می کند آن ها در اوایل بیست سالگی با هم بوده و رابطه جدی و قصد ازدواج نداشته اند.
شاهزاده خالد در سال 2011 از آکسفورد فارغ التحصیل شد و با اشراف زاده بریتانیایی لوسی کارولین کاتبرت «Lucy Caroline Cuthbert» ازدواج کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار