سرویس بهداشتی دغدغه گردشگران است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کماکان کمبود سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر دیده می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کماکان کمبود سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر دیده می‌شود.
به گزارش ایسنا، اصغر برشان صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: افراد و خانوار بازنشستگان و مستمری بگیران شهر اصفهان، یک چهارم جمعیت این کلانشهر را به خود اختصاص می‌دهند. لازم است سازمان‌های متولی و ذی‌ربط امکانات مورد نیاز آنها را فراهم کنند و این پیشکسوتان بتوانند از امکانات موجود در شهرداری بهرمند شوند.
وی ادامه داد: کماکان کمبود سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر دیده می‌شود و گردشگران داخلی وخارجی از این کمبود رنج می‌برند. لازم است با مطالعات صحیح و کارشناسی، سرویس‌های بهداشتی مدرن، تمیز و در خور توجه در شهر اصفهان جانمایی شود.
این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: با عنایت به ضرورت پیاده راه شدن بافت مرکزی و تاریخی شهر، هنوز کمبود پارکینگ و مکان‌های توقف در سطح شهر دیده می‌شود. همچنین وسایل حمل و نقل عمومی باید به این محور ورود پیدا کرده و چنانچه به این مسایل توجه نشود، پیاده راه شدن خیابان‌های اطراف میدان نقش جهان و چهارباغ عباسی مطلوب مردم نخواهد بود.
با اشاره به آغاز به کار مترو ادامه داد: لازم است معاونت حمل و نقل ترافیک، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، مسیرهای مبدا و مقصد را منتاسب با آغاز به کار مترو تغییر دهند. این تغییرات باید به نحوی باشد که شهروندان بتوانند در همجواری ایستگاه‌ها از دیگر شیوه‌های حمل و نقل از جمله دوچرخه استفاده کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار