اصفهان برخوردار نیست؛ دولت بودجه کافی اختصاص نداد

استاندار اصفهان گفت: نامزدها باید بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم را به آینده امیدوار کنند که یکی از راه‌های آن امیدواری مردم اطلاع پیدا کردن از اقداماتی است که برای آنان انجام می‌شود.

اصفهان برخوردار نیست؛ دولت بودجه کافی اختصاص نداد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مبارکه ، رسول زرگرپور چهارشنبه شب در آئین افتتاح 9 طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان مبارکه اظهار داشت: انتخابات ما باید وحدت و انسجام بخش باشد و این میسر نمی‌شود مگر همه سلایق در معرض انتخاب قرار گیرند و مردم به آینده امیدوار شده و مشارکت جدی در انتخابات داشته باشند.

وی با اشاره به 29 اردیبهشت و ابعاد مختلف و مهم انتخابات پیش رو افزود: ما در استان اصفهان انتخابات دیگری هم داریم که انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس است و صاحب پنجمین صندلی نماینده مردم اصفهان را در خانه ملت مشخص می‌کند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: امسال انتظار می‌رود انتخابات باشکوه و پررنگ‌تر باشد به‌طوری‌که چشم دشمنان را کور و دل دوستان را شاد کند به همین دلیل امیدواریم همچون سال‌های گذشته این انتخابات هم در سلامت و آرامش کامل برگزار شود.

وی بیان اینکه در دولت یازدهم و در دولت‌های گذشته هر روز شاهد افتتاح طرح‌های زیادی بوده و هستیم، گفت: به‌طور میانگین هر روز در کشور شاهدِ افتتاح طرح‌های زیربنایی، خدماتی، عمرانی و سرمایه‌گذاری هستیم و اما نباید این طرح‌ها را به‌عنوان دستاورد دولت‌ها ذکر کرد و باید آنها را از دستاوردهای نظام دانست.

زرگرپور با بیان اینکه بیش از 12 هزار و 700 طرح در سه سال و نیم گذشته در استان اصفهان با بیش از 105 هزار میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رساندیم، افزود: نزدیک به 55 درصد این طرح‌ها مربوط به بخش خصوصی، 25 درصد و حدود 20 درصد هم مربوط به بخش دولتی بوده که در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه به طور معمول کمترین میزان منابع مالی را در اختیار استان اصفهان قرار می‌دهند، تصریح کرد: دولت به علت مشکلات اقتصادی هزینه کمی را برای اصفهان تخصیص داد و چون ما را به‌عنوان استانی برخوردار تلقی می‌کنند منابع مالی کمی هم به اصفهان می‌دهند اما بخش‌های عمومی و خصوصی این کمبودها را جبران می‌کنند.

استاندار حجم بالای طرح‌هایی که در مدت 4 سال در استان اصفهان افتتاح شد را نشان دهنده تلاش شبانه‌روزی و لحظه ‌به ‌لحظه مسئولان شهرستان‌ها در مدیریت استان دانست و گفت: همیشه طرح‌ها در هفته دولت یا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسید اما امسال به دلیل زیاد بودن تعداد آنها مجبور هستیم در زمان‌های دیگری طرح افتتاح کنیم.

وی با اشاره به اینکه این سومین سفر من به شهرستان مبارکه در یک سال اخیر است، افزود: طرح‌هایی که با مدیریت خوب در شهرستان مبارکه افتتاح می‌شود را در تقسیم‌بندی پروژه‌ها، در بخش طرح‌های برتر نام‌گذاری می‌کنیم.

زرگرپور بیان کرد: در استان اصفهان 40 باغ بانوان وجود دارد که باغ بانوان مبارکه یکی از زیباترین آنهاست که در این آئین با عملکردهای متفاوت این منطقه افتتاح شد.

به گزارش تسنیم در این مراسم 9 طرح خدماتی، عمرانی و فرهنگی با بیش از 410 میلیارد ریال هزینه در شهرستان مبارکه به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار