شعبانی بهار با روسای ورزش استان اصفهان دیدار کرد

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در سفر کوتاه خود به اصفهان با روسای هیئت‌های ورزشی استان دیدار و به گفت وگو پرداخت. به گزارش ایسنامنطقه اصفهان، غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در سفر کوتاه خود به اصفهان با روسای هیئت‌های ورزشی، نواب و دبیران هیئت‌های ورزشی استان اصفهان دیدار و به گفت وگو پراخت.

شعبانی بهار با روسای ورزش استان اصفهان دیدار کرد

در این جلسه محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، حمید کریمی مسئول قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و نسرین شاکری‌فرد مسئول امور بانوان این اداره‌کل در سرای ورزشکاران نیز حضور داشتند.
در ابتدای مراسم با توجه به نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به بخش همگانی، کلیپ تصویری از جشنواره روز جهانی تنیس روی میز که در اصفهان برگزار شد پخش گردید، سپس مدیرکل ورزش و جوانان استان به ارائه گزارش عملکرد ورزش استان و افتخارات کسب شده توسط خانواده بزرگ ورزش استان پرداخت.
در ادامه اسدی از هیئت روستایی و عشایری، ربیعی از هیئت پزشکی ورزشی، پارسی منش از هیئت ورزش‌های رزمی و ملکی از هیئت ورزش باستانی و زورخانه به بیان عملکرد، مشکلات و درخواست‌های خود پرداختند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار