سرقت محموله‌های باری با ارائه مدارک جعلی

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سارقانی که محموله‌های باری را با ارائه مدرک جعلی به سرقت می‌بردند در دو استان کشور شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سارقانی که محموله‌های باری را با ارائه مدرک جعلی به سرقت می‌بردند در دو استان کشور شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش تسنیم ، سرهنگ ستار خسروی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر سرقت محموله خشکبار وی به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریال، موضوع دستگیری سارق در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این محموله توسط راننده کامیون باربری، به مقصد یکی از استان‌های شمالی کشور بارگیری شده بود که راننده اقدام به سرقت محموله می‌کند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی و تخصصی دریافتند باندی متشکل از 4 نفر به شهرهای مختلف کشور سفر کرده و با ارائه مدارک جعلی محموله‌های باری را تحویل گرفته و سپس آن را به سرقت می‌برند.
وی ادامه داد: در نهایت با پیگیری‌های به عمل آمده و اقدامات ویژه پلیسی مخفیگاه سارقان در 2 استان کشور شناسائی و در دو عمیات ضربتی اعضای این باند دستگیر و برای تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.
خسروی گفت: پیگیری‌های بعمل آمده حاکی از سرقت‌های متعدد توسط اعضای این باند در شهرهای مختلف کشور است که تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد و از کسانی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند می‌خواهیم برای شناسائی سارقان و طرح شکایت خود به پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.
وی از دستگیری یکی از مالخران این پرونده در یکی از شهرهای غربی کشور در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد و افزود: تلاش برای شناسایی سایر مالخران و کشف اموال مسروقه همچنان ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی استان به سابقه دار بودن اعضای باند اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات این باند به صورت گسترده در سطح کشور بوده و از پلاک‌ها و مدارک جعلی نیز در رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار