دهیاران و بخشداران خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در روستاها

ابوالفضل معینی نژاد فرماندار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با بیان اینکه باید بسیج همگانی در امر پیشگیری از اعتیاد در جامعه شکل بگیرد و همه آحاد مردم با دولت برای رفع و کاهش این بلای خانمانسوز مشارکت کنند، بر ضرورت نهادینه کردن امر مبارزه و پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ ابوالفضل معینی نژاد فرماندار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با بیان اینکه باید بسیج همگانی در امر پیشگیری از اعتیاد در جامعه شکل بگیرد و همه آحاد مردم با دولت برای رفع و کاهش این بلای خانمانسوز مشارکت کنند، بر ضرورت نهادینه کردن امر مبارزه و پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های فرهنگی و مذهبی شهرستان ، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای حضور روحانیون در مساجد و اجرای برنامه های فرهنگی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ذکر کرد.
فرماندار همچنین محیط های کار کارگران را با توجه به گستردگی و میزان ساعتی که افراد در آن حضور دارند، بستر بسیار مناسبی برای مبارزه با اعتیاد و آموزش افراد عنوان نمود و افزود: کارفرمایان باید با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان برنامه های مدونی برای مقابله و پیشگیری از اعتیاد در محیط های کار تدوین کنند.
وی دهیاران و بخشداران را خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در روستاها ذکر کرد و ابراز داشت:دهیاران و بخشداران با توجه به اطلاعاتی که از روستاهای بخش خود دارند توجیه و آگاه سازی مردم را جدی تر دنبال کنند.
معینی نژاد خاطرنشان کرد: دهیاران با بهره گیری از ظرفیت روستاها و استفاده از خیرین منطقه و برگزاری کارگاههای آموزشی برای مردم در اجرایی شدن هرچه بهتر مبارزه با مواد مخدر در روستاها گام بردارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار