کاهش 4 درصدی نزاع در فروردین ماه

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در فروردین ماه سال 1397 تعداد 3 هزار و 299 نفر به دليل صدمات ناشي از نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان اصفهان مراجعه كردند که اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل ۴ درصد کاهش يافته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در فروردین ماه سال 1397 تعداد 3 هزار و 299 نفر به دليل صدمات ناشي از نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان اصفهان مراجعه كردند که اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل ۴ درصد کاهش يافته است.
علی سلیمان پور در گفت‌وگو با ایسنا، به آمار متوفیات حوادث ترافیکی در استان اصفهان در یک ماهه سال 1397 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: در یک ماهه سال جاری، 65 نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده‌اند که به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده‌اند. اين آمار در مقايسه با مدت مشابه سال قبل بدون تغییر بوده است.
وی گفت: از مجموع تلفات حوادث ترافیکی سال‌جاری در استان، 19 نفر زن و 46 نفر مرد بوده‌اند. بيشترين تلفات حوادث ترافیکی با 46 نفر در جاده‌هاي برون‌ شهري، 18 نفر در مسيرهاي درون ‌شهري و 1 نفر سایر گزارش شده است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان ادامه داد: همچنين در مدت فوق 2 هزار و 328 مصدوم حوادث ترافیکی در اداره کل پزشکي قانوني استان اصفهان و مراکز تابعه معاینه شدند که از اين تعداد 805 نفر زن و 1 هزار و 523 نفر مرد هستند که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، 10.1 درصد افزایش داشته است.
سلیمان پور به کاهش آمار مراجعین به دليل نزاع در فروردین ماه سال 1397 اشاره کرد و گفت: در فروردین ماه سال 1397 تعداد 3 هزار و 299 نفر به دليل صدمات ناشي از نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان اصفهان مراجعه كردند. اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل معادل 4 درصد کاهش يافته است.
وی تصریح کرد: این در حالی است مراجعین به دلیل نزاع35 درصد از حجم مراجعین معاینات بالینی مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان را تشکیل می دهند. هم چنین از كل مراجعين نزاع تعداد هزار و 137 نفر زن و 2 هزار و 162 نفر مرد بوده اند.
مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان،خاطر نشان کرد: در مدت مشابه سال قبل 3 هزار و438 نفر به دلیل نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان مراجعه کرده اند که یک هزار و 47 نفر زن و 2 هزار و 391 نفر مرد بوده‌اند.
سلیمان پور به کاهش آمار متقاضیان دریافت مجوز سقط درمانی در پزشکی قانونی استان اصفهان دریک ماهه سال 97 اشاره کردو ادامه داد: در فروردین ماه سالجاری 59 نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه و 48 نفر از آنها مجوز سقط درمانی دریافت کرده‌اند.
وی گفت: آمار متقاضیان دریافت سقط درمانی در فروردین ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل (76نفر) کاهش داشته است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان، تصریح کرد: سازمان پزشکی قانونی کشور به عنوان متولی بررسی درخواست‌های صدور مجوز سقط درمانی، تنها درمواردی اقدام به صدور مجوز سقط درمانی می‌نماید که جنین زیر4 ماه و واجد ناهنجاری‌های شدید مادرزادی بوده و یا مادر مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج همراه باخطر جانی در صورت تداوم بارداری باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار