توسعه گردشگری مستلزم فرودگاهی مناسب است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: باید اصفهان به کشورهای دیگر معرفی شود و لازمه این موضوع داشتن فرودگاهی مناسب است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: باید اصفهان به کشورهای دیگر معرفی شود و لازمه این موضوع داشتن فرودگاهی مناسب است.
به گزارش ایمنا، صبح امروز_سه شنبه ۲۵ اردیبهشت_ مراسم افتتاحیه سیستم هوشمند صدور روادید در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با حضور معاون اقتصادی استاندار، رییس نمایندگی وزارت امور خارجه اصفهان، مدیرکل فرودگاه اصفهان و جمعی از مسئولان سپاه و نیروی انتظامی استان برگزار شد.
در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اصفهان با اشاره به داشته‌های علمی، نیروی انسانی و بخش خصوصی اصفهان اظهارکرد: این داشته‌ها بسیار قابل توجه است و تمامی آنها باید در حوزه بهبود توسعه گردشگری به کار گرفته شود.
محمد شجاعی افزود: متاسفانه نگاه بخشی، بدترین آسیبی است که به سیستم مدیریتی و گردشگری وارد شده است و باید برای بهبود اوضاع یک نگاه جامع داشت. نمی‌توان بدون کمک بخش خصوصی، نهادهای امنیتی و وزارت امور خارجه شاهد چنین بهبودی باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اضافه کرد: خدمات این فرودگاه نه تنها به مسافران خارجی بلکه به مسافران ایرانی هم باید به خوبی ارائه شود. این درحالی است که فرودگاه، اولین مکانی است که مورد قضاوت واقع می‌شود و با دیدن فرودگاه اصول مدیریتی کل کشور مدنظر مسافر قرار می‌گیرد.
شجاعی اضافه کرد: این ذهنیت اگر به اشتباه شکل گیرد، چنین گردشگری دیگر قابل بازگشت نیست و بهبود این وضعیت مسئولیت مهمی است که بر عهده مسئولات فرودگاه است.
وی اضافه کرد: از این رو باید تسهیل و کیفیت در ارائه خدمات مورد نظر باشد. از مدیرکل فرودگاه درخواست کردم جلسه‌ای با تمامی دستگاه‌ها برگزار شود تا توانمندی‌های استانی استفاده و به نمایش گذاشته شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اضافه کرد: دنیا به سمتی در حال حرکت است که اقدامات دقیق تر و سریع‌تر طی شود و سیستم هوشمند صدور روادید این امر را مهیا می‌کند. اما باید چنین سیستمی با تجهیزات روز فرودگاه‌های دنیا رقابت کند.
شجاعی گفت: اصفهان باید معرفی شود و نباید این طور فکر کرد که اصفهان را همه می‌شناسند. بسیاری از ما مصرف کننده کالاهای خارجی هستیم و این محصولات طی چندین دهه به ما معرفی شده و ذائقه ما نیز بررسی شده تا مصرف کننده این کالاها شدیم، ما نیز در مورد گردشگری باید چنین کاری کنیم.
وی ادامه داد: امید است در آینده نه چندان دور تعاملات خوبی برای معرفی اصفهان به کشورهای دیگر داشته باشیم تا هم برای محصولات خود بازاریابی کنیم و هم گردشگر خارجی را جذب کنیم، داشته‌های اصفهان باید به کشورهای دیگر صادر شود اما لازمه این موضوع داشتن فرودگاهی مناسب است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اضافه کرد: متاسفانه در اصفهان خط مستقر هوایی وجود ندارد و قرار است با پیگیری استاندار اصفهان چنین خطی نیز داشته باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار