تابش: مبلغ بسیار ناچیزی بابت تبلیغات محیطی دریافت کرده‌ایم

مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید این باشگاه تا امروز مبلغ بسیار کمی بابت تبلیغات محیطی از سازمان لیگ دریافتی داشته است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید این باشگاه تا امروز مبلغ بسیار کمی بابت تبلیغات محیطی از سازمان لیگ دریافتی داشته است.
به گزارش ایسنا، بحث قرارداد سازمان لیگ فوتبال ایران و شرکت امین سیما در رابطه با تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها این روزها داغ است. قراردادی که یکی از اصول حرفه‌ای‌گری در فوتبال جهان است که می‌تواند مبالغ بالایی را در اختیار باشگاه‌ها قرار دهد تا امروز عایدی چندانی برای باشگاه‌ها نداشته است.
مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در این رابطه و در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ما هم مثل باقی تیم‌ها رقم بسیار ناچیزی برای تبلیغات محیطی دریافت کرده‌ایم. البته در رابطه با بحث تبلیغات محیطی، موضوع حق پخش تلویزیونی هم بسیار حائز اهمیت است. اگر فدراسیون و باشگاه‌ها از این طریق منتفع شوند، شرایط مالی تبلیغات محیطی هم بهتر خواهد شد.
او ادامه داد: تاج هم به تازگی اعلام کرده است که با توجه با تاکید اینفانتینو و همچنین مصوبه مجلس در رابطه با حق پخش تلویزیونی به تعاملات خوبی با صدا و سیما رسیده است. او بسیار امیدوار است که در فصل پیش روی فوتبال باشگاه‌ها بتوانند از حق پخش تلویزیونی خود استفاده کنند.
تابش در رابطه با مصوبه جدید سازمان لیگ مبنی بر اجرای تبلیغات محیطی توسط این سازمان هم اظهار کرد: بهتر بود فصل گذشته هم مسئولیت تبلیغات محیطی را خود سازمان لیگ بر عهده می‌گرفت و دیگر واسطه‌ای وجود نداشت. در چند سال گذشته شرکت‌هایی با سازمان لیگ قرارداد می‌بستند و به راحتی هم همه چیز را پا در هوا رها می ‌کردند که این به ضرر باشگاه‌ها است.
مدیرعامل باشگاه همچنین تصریح کرد: من از اختلاف نظر شرکت امین سیما و سازمان لیگ به طور دقیق خبر ندارم و نمی‌توانم در رابطه با صحبت‌های شیرازی مبنی بر این که خود شرکت امین سیما مستقیما به باشگاه‌ها پول پرداخت کند، نظری بدهم.
تابش در خصوص شرایط باشگاه سپاهان هم گفت: ما ظرف ۴،۵ روز آینده در ابتدا سرمربی‌مان را مشخص می‌کنیم و سپس به سراغ بازیکنان مد نظرمان می‌رویم. شاید خیلی از بازیکنان مد نظر باشگاه و کمیته فنی باشند اما باید آن بازیکنان به تایید سرمربی جدید هم برسند. ما حتی اگر بهترین بازیکن را هم جذب کنیم، سلیقه هر مربی متفاوت است و برنامه‌های تاکتیکی خاص خود را دارد. ما امسال تیم قدرتمندی را تشکیل خواهیم داد. گزینه‌هایی مثل قلعه نویی، اسکوچیچ و الکساندرنوری در حد حدس و گمان هستند. ظرف چند روز آینده از بین گزینه‌های مختلف سرمربی جدید را انتخاب می‌کنیم. اولویت باشگاه توافق با یک مربی داخلی است.
همچنین کریمیان، مدیر بازرگانی باشگاه سپاهان در مورد رقم دریافتی از سازمان لیگ در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در فصل ۹۶-۹۷ باشگاه سپاهان در چهار بخش مجموعا باید از سازمان لیگ ۴۸۰ میلیون تومان دریافت می‌کرد اما مبلغی که تا امروز به باشگاه سپاهان رسیده است فقط ۱۵۰ میلیون تومان بوده است. باقی این مبلغ به خاطر جریمه‌ها، بدهی‌ها، دوره‌های آموزشی، هزینه چاپ بلیت، تهاتر شده است. ۱۰۲ میلیون هم بابت حق عضویت در سازمان لیگ از مبلغ پرداختی به ما کسر شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار