بیش از 10 هزار نیازمند بدون حامی در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: 10 هزار و 747 نفر از فرزندان نیازمند غیر یتیم بدون حامی هستند و ماه مبارک رمضان امسال فرصت خوبی است تا با همت مردم نیکوکار اصفهان، شمار این فرزندان نیازمند به حداقل برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: 10 هزار و 747 نفر از فرزندان نیازمند غیر یتیم بدون حامی هستند و ماه مبارک رمضان امسال فرصت خوبی است تا با همت مردم نیکوکار اصفهان، شمار این فرزندان نیازمند به حداقل برسد.
حمیدرضا شیران در گفت‌وگو با فارس در خصوص اقدامات کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان یکی از پرکارترین ماه‌ها برای فعالان عرصه خیر و احسان و با پشتیبانی از نیازمندان و سفارش به درک شرایط زندگی و همدلی با آن‌ها عجین شده است.
وی افزود: از همین رو برای شروع ماه مبارک رمضان و کمک به تأمین ارزاق مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، حداقل دو سبد کالا به آن‌ها تخصیص داده می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: یک سبد غذایی از طرف دولت به مددجویان این نهاد در قالب شارژ کارت‌های خرید ارزاق عمومی پرداخت می‌شود و یک بسته ارزاق هم از مسیر اجرای طرح توشه برکت در اختیار نیازمندان تحت حمایت قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته سال گذشته یادآور شد: در ماه رمضان سال گذشته، از محل کمک‌های مردم، 41 هزار سبد کالا تهیه شد و در اختیار مددجویان قرار گرفت.
شیران ادامه داد: طرح توشه برکت برای مشارکت‌های مردم در تأمین اقلام ضروری نیازمندان اجرا خواهد شد و نیکوکاران و خیران گران‌قدر اصفهانی با مراجعه به ادارات این نهاد در محل زندگی خود، با شماره‌گیری کد #031*8877* از طریق تلفن همراه، واریز به‌حساب 2-3091407-11-2401 و شماره کارت 2509-0000-7370-6063 نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و یا مراجعه به وبگاه portal.emdad.ir در این طرح شرکت کنند.
وی با اشاره به برپایی پایگاه‌های جذب حامی تأکید کرد: برپایی پایگاه‌های جذب حامی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین برنامه مهم دیگری است که در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود و لازم به ذکر است که تا پایان سال 96 بیش از 53 هزار نیکوکار اصفهانی از 15 هزار و 267 نفر از ایتام و فرزندان محسنین حمایت کرده و در این طرح شرکت کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان اضافه کرد: در ماه رمضان سال گذشته 5 هزار و 200 حامی ایتام و 4 هزار و 100 حامی فرزندان محسنین جذب شدند، البته همچنان 10 هزار و 747 نفر از فرزندان نیازمند غیر یتیم بدون حامی هستند و ماه مبارک رمضان امسال فرصت خوبی است تا با همت مردم نیکوکار اصفهان، شمار این فرزندان نیازمند به حداقل برسد.
وی با اشاره به آثار مثبت ارتباط عاطفی میان فرزندان و حامیان آن‌ها اذعان داشت: در ماه مبارک رمضان امسال جلساتی برای انس این فرزندان با حامیان خود برپا می‌شود.
شیران در خصوص اطعام نیازمندان در سال گذشته تصریح کرد: در سال گذشته 56 هزار نفر از نیازمندان تحت حمایت این نهاد با کمک‌های مردم خیر اصفهان، اطعام شدند، سنت حسنه اطعام نیازمندان در ماه رمضان امسال هم اجرا و مددجویان تحت حمایت و ایتام با دریافت بسته‌های افطاری اطعام می‌شوند.
وی در پایان کمک به خودکفایی و اشتغال جامعه تحت حمایت را از مهم‌ترین اهداف این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: به‌ منظور آشنایی مردم نیکوکار اصفهان با دستاوردهای مجریان این طرح‌ها، نمایشگاه‌هایی در سطح شهر اصفهان و دیگر شهرستان‌های استان اصفهان برپا می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار