هوای اصفهان ۵ درجه سردتر می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: هوای اصفهان به دلیل ورود سامانه بارشی بین ۳ تا ۵ درجه سردتر می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: هوای اصفهان به دلیل ورود سامانه بارشی بین ۳ تا ۵ درجه سردتر می‌شود.
حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه بارشی به استان اصفهان است.
وی بیان داشت: بر این اساس در اکثر نقاط استان اصفهان به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و بارش‌های رگباری و رعدوبرق به ویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان ادامه داد: همچنین احتمال بارش تگرگ نیز در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.
وی به پیش بینی دما اشاره کرد و گفت: کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر نقاط استان بین سه تا پنج درجه کاهش خواهد داشت.
علی عسگریان با اشاره به اینکه امروز هوای اصفهان به تدریج با افزایش ابر،‌ گاهی وزش باد نسبتاً شدید در بعداز ظهر و در شب با رگبار باران و رعدوبرق همراه خواه بود، ادامه داد: فردا هوا قسمتی ابری، گاهی با وزش باد نسبتاً شدید در بعداز ظهر و رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.
وی گفت: روز جمعه هوای اصفهان قسمتی ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار