پرورش: در انتخابات هیئت تنیس روزه شک‌دار نمی‌گیرم

کاندیدای انتخابات هیئت تنیس استان اصفهان گفت: اگر سازمان بازرسی تا روز انتخابات به صورت کتبی اعلام کرد که بازنشستگان مشکلی برای حضور در انتخابات هیئت‌های ورزشی ندارند، در مجمع هیئت تنیس شرکت می‌کنم.

کاندیدای انتخابات هیئت تنیس استان اصفهان گفت: اگر سازمان بازرسی تا روز انتخابات به صورت کتبی اعلام کرد که بازنشستگان مشکلی برای حضور در انتخابات هیئت‌های ورزشی ندارند، در مجمع هیئت تنیس شرکت می‌کنم.
به گزارش تسنیم، ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت تنیس استان اصفهان در حالی انجام شد که جواد پرورش رئیس سابق هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان یکی از کاندیداهای این انتخابات و دیگری، فرهاد رحیمی رئیس فعلی هیئت گلف استان بود.
جواد پرورش که در گذشته 2 دوره ریاست هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان اصفهان را بر عهده داشت، در مهرماه سال 93 برای سومین دوره متوالی به این عنوان رسید، اما چند ماه بعد به دلیل شکایت یکی از رقیبانش در انتخابات و به دلیل بازنشسته بودن، از ریاست هیئت بدنسازی استان اصفهان کنار رفت.
پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره کاندیدا شدن در انتخابات هیئت تنیس استان اظهار داشت: گویا فدراسیون تنیس درخواست کرده که از کاندیداهای ریاست هیئت تنیس مجدداً ثبت‌نام به عمل آید، اما اداره‌کل ورزش و جوانان استان هنوز تاریخ ثبت‌نام مجدد را اعلام نکرده است.
وی در پاسخ به اینکه آیا بازنشستگی او که یک بار برایش دردسرساز شد، مانعی برای حضور در انتخابات هیئت تنیس استان نیست، گفت: به اداره‌کل ورزش و جوانان هم گفته‌ام که اگر سازمان بازرسی کل کشور تا روز انتخابات به صورت کتبی اعلام کرد که بازنشستگان مشکلی برای حضور در انتخابات هیئت‌های ورزشی ندارند، در مجمع شرکت می‌کنم. نزدیک به 8 سال نایب‌رئیس هیئت تنیس استان بودم و به همراه مومن‌زاده رئیس وقت هیئت، آن را به هیئت نمونه کشور تبدیل کردیم و اهالی تنیس من را می‌شناسند.
پرورش ادامه داد: ناظر وزارت ورزش و جوانان در انتخابات هیئت‌های ورزشی اعلام کرده که اگر یک فرد بازنشسته تنها کاندیدای انتخابات یک هیئت ورزشی باشد، مانعی برای حضور او در انتخابات نیست، اما اگر تعداد کاندیداها از یک نفر بیشتر بود برای جلوگیری از شکایت احتمالی کاندیداهای شکست‌خورده، از افراد بازنشسته در انتخابات ثبت‌نام نمی‌کنند.
رئیس سابق هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان اصفهان افزود: البته در سال 93 هم من از ریاست هیئت بدنسازی برکنار نشدم، بلکه سازمان بازرسی کل کشور به اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان نامه نوشت که چنین شکایتی انجام شده و ما آن را بررسی کرده و رأی قطعی را صادر می‌کنیم و تا زمان اعلام رأی فردی به عنوان سرپرست هیئت بدنسازی اصفهان معرفی شود که البته این رأی اعلام نشد و انتخابات هم باطل نشد، اما اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان اقدام به انتشار آگهی برای ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت کرد و من هم دیدم فضا برای کار فراهم نیست و دیگر به هیئت بدنسازی نرفتم.
سری که درد نمی‌کند را دستمال نمی‌بندند
وی اضافه کرد: من بازنشسته ورزش هستم و سال‌ها در ورزش اصفهان مدیریت کردم و قصد داشتم بدون حقوق و بیمه، تجربیاتم را به صورت رایگان در اختیار ورزش بگذارم، اما دیدم گویا بدهکار هم شده‌ام و دیگر به هیئت نرفتم. در مورد هیئت تنیس هم اگر سازمان بازرسی کل کشور صراحتاً و کتباً اعلام نکند که حضور بازنشستگان در انتخابات هیئت‌های ورزشی بلامانع است، در انتخابات شرکت نمی‌کنم چون نمی‌خواهم به قول معروف روزه شک‌دار بگیرم و سری هم که درد نمی‌کند، دستمال نمی‌بندند.
پرورش با اشاره به ثبت‌نام رئیس هیئت گلف استان اصفهان در انتخابات هیئت تنیس گفت: احساس می‌کنم کارهایی در پشت پرده در حال انجام است و شاید ماجرای سال 93 تکرار شود و به همین دلیل، اگر ثبت‌نام مجددی از کاندیداهای هیئت تنیس هم صورت بگیرد، ثبت‌نام نمی‌کنم. امیدوارم رحیمی از تنیس اطلاعات داشته باشد و جامعه تنیس استان و کشور را بشناسد و بتواند کاری برای تنیس انجام دهد. البته کاش اگر قصد خدمت به ورزش داشت، در همان هیئت گلف فعالیت می‌کرد و نمی‌دانم چرا در دقیقه 90 اعلام آمادگی کرد، اما برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار