اکران «نمی خواهم زنده بمانم» با حضور کارگردان و تهیه کنندۀ فیلم در اصفهان

فیلم «نمی خواهم زنده بمانم» به نویسندگی و کارگردانی علی یحیایی عصر امروز با حضور تهیه کننده و کارگردان فیلم در پردیس سینمایی چهارباغ اکران و تحلیل و بررسی می شود.

اکران «نمی خواهم زنده بمانم» با حضور کارگردان و تهیه کنندۀ فیلم در اصفهان

به گزارش ایمنا ، فیلم «نمی خواهم زنده بمانم» با محوریت چالش های پیش‌روی خبرنگاران حوزه اجتماعی و حوادث و شرایط سخت آنها ساخته شده و در خلاصۀ داستان فیلم آمده است که حوا الهی خبرنگار حوادث در روند پیگیری یک پرونده قتل است که متوجه اشتیاق قاتل به اعدام می‌شود در حالی که که مدارک موجود، نشان از بی گناهی او دارد.

علی یحیایی، نویسنده و کارگردان این فیلم، دانش آموخته رشته سینما و از شاگردان عباس کیارستمی است و ساخت فیلم های کوتاه «قصه‌ پسری که فرش نورش را خورده بود!»، «آدم فضایی»، «سارا»، «عشق در تاریکی»، «لیلا» را در کارنامه خود دارد.

در «نمی خواهم زنده بمانم» بازیگرانی چون: ماهان خورشیدی، سیمین یعقوبی، امید حصارکی، محسن خوینی‌ها، محمد اردمه، مهسا کریمی و روشنک مرادی ایفای نقش می کنند و قاسم قلی پور تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

گفتنی است، این فیلم که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و همچنین در جشنواره سلامت با نام پیشین خود «حوا الهی» حضور داشت، ۲۱ اردیبهشت ماه با حضور کارگردان و تهیه کنندۀ آن و با همراهی حمید بکتاش در اصفهان اکران می شود و سپس جلسۀ تحلیل و پرسش و پاسخ آن نیز برگزار می شود.

علاقمندان برای دیدن این فیلم می توانند عصر امروز، رأس ساعت ۱۷ به پردیس سینمایی چهارباغ مراجعه کنند. /


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار