مانیان: سپاهان تیم خوبی است

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: چه در تیم ملی باشم و چه نباشم موفقیت تیم ملی در بازی‌های آسیایی از حضور من مهم‌تر است.

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: چه در تیم ملی باشم و چه نباشم موفقیت تیم ملی در بازی‌های آسیایی از حضور من مهم‌تر است.
علی مانیان در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره حضور تیم هندبال سپاهان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با انصراف تیم نفت و گاز گچساران اظهار داشت: محسن طاهری این خبر را به ما داد و هیئت مدیره باشگاه حضور تیم هندبال سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا را تصویب کرده است.
وی با اشاره به آغاز تمرینات تیم هندبال سپاهان از اول تیرماه، درباره لزوم تقویت این تیم برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا افزود: این موضوع به نظر سرمربی تیم برمی‌گردد، اما به نظر من تیم ما تیم خوبی است و هم بازیکنان با تجربه داریم و هم بازیکنان جوان و آینده‌دار.
بازیکن تیم هندبال سپاهان درباره اینکه تیم‌های آسیایی و به خصوص عربی با قدرت در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کنند، گفت: صد درصد همین‌طور است و به خصوص تیم‌های قطری به طور کامل از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند. البته چون جام باشگاه‌های آسیا درست پیش از جام جهانی برگزار می‌شود، احتمال دارد تیم‌های عربی با قدرت ظاهر نشوند و هزینه زیادی برای جام باشگاه‌های آسیا انجام ندهند. البته این فقط یک احتمال است و ممکن است با بهترین تیم خود شرکت کنند.
مانیان ادامه داد: سپاهان نایب‌ قهرمانی و سومی آسیا را در کارنامه خود دارد و به همراه ذوب‌آهن تنها تیم‌های ایرانی هستند که عنوان آسیایی دارند. سپاهان سابقه و تجربه بیشتری در آسیا دارد و امیدوارم این مسابقات بهانه‌ای شود تا تیم هندبال سپاهان پس از چند سال غیبت در آسیا، در این رقابت‌ها عرض اندام کند.
نتیجه نگرفتن در جاکارتا برای هندبال ایران بد می‌شود
وی درباره انتخاب زولان کاستاراتویچ به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال اظهار داشت: این مربی رزومه خوبی دارد و اردوی تیم ملی هم یک هفته‌ای است که آغاز شده است. امیدوارم تیم ملی در بازی‌های آسیایی جاکارتا نتیجه بگیرد، چون در غیر این صورت برای هندبال ایران بد می‌شود. حتی شنیده‌ام که لژیونرهای ایران نمی‌توانند در بازی‌های آسیایی شرکت کنند، چون زمان این مسابقات با آغاز لیگ‌های اروپایی تداخل دارد و بازی‌های آسیایی هم در تقویم فدراسیون جهانی ثبت نشده است و بازیکنان ایرانی نتوانستند حضور در این مسابقات را در قراردادهای خود با باشگاه‌های اروپایی منظور کنند. نمی‌گویم بازیکنان داخلی کیفیت ندارند، اما حضور لژیونرها بی‌تأثیر نیست.
بازیکن تیم هندبال سپاهان درباره اینکه به مرحله نخست تیم ملی دعوت نشده است، گفت: بالاخره قسمت نبود دعوت شوم. البته اگر لژیونرها نتوانند تیم ملی را همراهی کنند، کادر فنی مجبور می‌شود بازیکنان دیگری را به اردوها دعوت کند، اما نمی‌دانم تصمیم فدراسیون در این باره چیست. البته چه در تیم ملی باشم و چه نباشم، موفقیت تیم ملی مهم‌تر از شخص است.
بازیکن تیم هندبال سپاهان اضافه کرد: امیدوارم سال 97 سال خوبی برای هندبال ایران و سال بهتری برای هندبال سپاهان باشد و بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم. البته در 2 فصل اخیر که سوم شدیم، حقمان خیلی خورده شد و اتفاقات عجیب و غریب قهرمانی را از ما گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار