تمام اعضای صندوق بازنشستگان فرهنگی وام می گیرند

مدیر کانون بازنشستگان فرهنگی آران و بیدگل گفت: تمام اعضای صندوق بازنشستگان فرهنگی آران و بیدگل تا پایان سال وام دریافت می کنند.

مدیر کانون بازنشستگان فرهنگی آران و بیدگل گفت: تمام اعضای صندوق بازنشستگان فرهنگی آران و بیدگل تا پایان سال وام دریافت می کنند.
رحمت الله مهدی در گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه در راستای تکریم بازنشستگان شهرستان توزیع ۳۳۰ پرس طعام افطاری به صورت روزانه انجام می شود، اظهار داشت: توزیع غذای افطاری در بین بازنشستگان فرهنگی آران و بیدگل به مدت شش شب ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به تکریم بازنشستگان به عنوان وظیفه اصلی کانون بازنشستگان و همه مسئولان اجرایی در هر سطحی ابراز داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۵۰ میلیون تومان وام یک درصد ۹ میلیون تومانی به بازنشستگان نیز پرداخت شده ست. مدیر کانون بازنشستگان فرهنگی آران و بیدگل با اشاره به افزایش دو میلیون تومانی وام بازنشستگان فرهنگی آران و بیدگل نسبت به سال گذشته گفت: تا پایان سال به تمام اعضای صندوق بازنشستگان وام پرداخت می شود. وی به وجود خانه امید بازنشستگان آران و بیدگل به عنوان یک از خانه های منحصر به فرد کشور اشاره کرد و افزود: در کنار فعالیت های فرهنگی، ورزشی و درمانی امسال برگزاری کلاس های آموزش تغذیه سالم برای پیشگیری از بیماری های دوران میان سالی و پیری و همچنین کارگاه های هنری برای بانوان بازنشسته در اولویت قرار گرفته است. گفتنی است آران و بیدگل ۹۳۴ بازنشسته فرهنگی دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار