ناپایداری جوی در استان اصفهان ادامه می یابد

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بررسی وضعیت جوی روز چهارشنبه در این منطقه نشان دهنده تداوم ناپایداری شامل افزایش ابر، رگبارهای بهاری همراه با رعد و برق ، وزش باد و نیز طوفان لحظه ای همراه با گرد و خاک در مناطق شرقی است.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بررسی وضعیت جوی روز چهارشنبه در این منطقه نشان دهنده تداوم ناپایداری شامل افزایش ابر، رگبارهای بهاری همراه با رعد و برق ، وزش باد و نیز طوفان لحظه ای همراه با گرد و خاک در مناطق شرقی است
حجت الله علی عسگریان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هم اینک آسمان اصفهان کمی تا نیمه ابری و در مناطق مرکزی همراه با غبار صبحگاهی است گفت: دید افقی در فرودگاه شهید بهشتی به 2 کیلومتر کاهش پیدا کرده است.
وی همچنین در باره میزان بارش های شبانه روز گذشته در استان اصفهان گفت : شهر کبوترآباد با پنج میلیمتر بیشترین میزان بارندگی در این استان در 24 ساعت گذشته را به خود اختصاص داد.
وی افزود:پس از کبوترآباد بیشترین میزان بارش در داران با 3.1 میلیمتر، خوانسار با 2.6 میلیمتر و گلپایگان با 2.4 میلیمتر ثبت شد.
وی میزان بارندگی 24 ساعت گذشته در کلانشهر اصفهان را کمتر از یک میلیمتر اعلام کرد.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان همچنین گفت: در 24 ساعت گذشته در شهرهای فریدونشهر 2.3 میلیمتر، سمیرم 1.5 میلیمتر، اردستان 1.1 میلیمتر و در شهرهای میمه، نائین، کاشان و نطنز هم کمتر از یک میلیمتر بارش گزارش شد.
علی عسگریان با بیان اینکه رگبارهای بهاری امروز چهارشنبه در شهر اصفهان هم پیش بینی می شود افزود:دمای هوای صبح امروز در اصفهان به 15درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته سه درجه خنک تر شد..
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: خوروبیابانک با 35 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و فریدونشهر با هفت درجه سانتیگراد به عنوان خنک ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز چهارشنبه، با شاخص کیفی 47 (AQI)، پاک است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار