اجرای ۴ پروژه بزرگ فرهنگی در سال جاری

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان اعلام کرد: امسال با اجرای ۴ مجموعه بزرگ فرهنگی در سطح منطقه ۶ شهرداری اصفهان ، تحول فرهنگی بزرگی در این منطقه رقم می خورد.

اجرای ۴ پروژه بزرگ فرهنگی در سال جاری

منصور نجفی در گفتگو با خبرنگار ایمنا افزود: در بودجه مصوب سال جاری منطقه ۶ شهرداری اصفهان ۴ پروژه فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی اظهارکرد: اولین مجموعه فرهنگی «فرهنگسرای حضرت قائم(عج)» در محله همت آباد است که در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر با زیربنای ۳ هزار متر در مرحله اتمام طراحی است که با اعتباری افزون بر ۱.۵ میلیارد تومان پس از تکمیل طراحی در اختیار پیمانکار قرار می گیرد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگسرای جنب مسجد قدس واقع در خیابان ملاصدرا دومین فرهنگسرایی است که زمین ۵۰۰ مترمربعی آن توسط یک فرد خیّر در اختیار شهرداری قرار گرفته است، ادامه داد: این فرهنگسرا با زیربنایی در حدود ۲۸۰۰ متر مربع طراحی شده و با هماهنگی خیّر و هیأت امنای مسجد قدس در حال تعیین پیمانکار است.

وی تصریح کرد: اعتبار لازم برای اجرای این پروژه در سال ۹۶ مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که در بودجه لحاظ شده و مابقی آن توسط شهرداری منطقه و خیّرین تأمین خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه پروژه فرهنگی بعدی در زمینی به وسعت حدود ۴۵۰ مترمربع جنب مسجد یزدی ها واقع در خیابان شهید نیکبخت شرقی که توسط یک فرد خیّر و نیکوکارخریداری شده، احداث خواهد شد، گفت: این پروژه با زیربنای ۱۶۰۰ مترمربع در ۴ طبقه آماده می شود که در حال حاضر مراحل طراحی آن با هماهنگی خیّر نیکوکار در حال انجام است.

وی آخرین پروژه فرهنگی سال جاری منطقه ۶ شهرداری اصفهان را «خانه علوم» خواندو اظهارکرد: خانه علوم در ۸۰۵ مترمربع عرصه با ۲ هزار متر زیربنا و اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بودجه سال ۹۵ و ۹۶ پایدار شده که در حال تعیین پیمانکار است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار