کشف کالای قاچاق در اردستان 100 درصد افزایش یافت

فرمانده انتظامی اردستان از افزایش 100 در صدی کشف کالا و سوخت قاچاق در این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

فرمانده انتظامی اردستان از افزایش 100 در صدی کشف کالا و سوخت قاچاق در این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: اقدام های نیروی انتظامی در راستای حمایت از کالای ایرانی در کنار افزایش کشفیات قاچاق، در سال جاری منجر به افزایش توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق نیز شده است.
وی با اشاره به تلاش ها برای مبارزه با مواد مخدر نیز افزود: 20 درصد کشفیات مواد مخدر در 2 ماهه سال جاری افزایش داشت و دستگیری 100 درصدی سوداگران مرگ را شاهد بودیم.
فرمانده انتظامی اردستان بیان کرد: راه اندازی نشدن کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان موجب شده تا طرح دستگیری معتادان متجاهر به صورت مناسب اجرا نشود و از این رو انتظار می رود فرمانداری و سایر مسئولان ذیربط مانع های اجرا و بهره برداری از این طرح را برطرف کنند.
او در مورد دزدی ها نیز عنوان کرد: 18 درصد در کشف دزدی ها و 25 درصد در دستگیری دزدها نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشتیم.
هاشمی زاده اضافه کرد: نیروی انتظامی در اردستان برای سال جاری پنج محور پیشگیری از درگیری، تهمت و افترا، جلوگیری از تردد اتباع بیگانه غیرمجاز، مفاسد اجتماعی و مواد مخدر را در دستور کار دارد که پیشگیری از دزدی و دستگیری دزدها در اولویت است.
وی با اشاره به اقدام های فرهنگی و آموزشی در راستای ماموریت های نیروی انتظامی گفت: پیشگیری از سانحه های رانندگی نیز در دستور کار می باشد که در این راستا 14 درصد تصاف های منجر به آسیب دیدگی و 100 درصد تصادف های منجر به فوت درون شهری و 50 درصد تصادف های منجر به فوت برون شهری کاهش یافته و افزایش اعمال قانون درون شهری 6 در صد و برون شهری 10 درصد بوده است.
فرمانده انتظامی اردستان همچنین با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس فتا جهت خدمت رسانی، به مردم توصیه کرد مراقب افراد خلافکار به ویژه در هنگام استفاده از عابر بانک ها باشند و به پیامک های اغوا کننده توجه نکنند.
او در ادامه از اجرای طرح های امنیت محله محور، مسجد محور و استفاده از نیروهای خارج از بدنه در برقراری امنیت اردستان خبر داد و بیان کرد: مجوزهای لازم در این زمینه دریافت خواهد شد.
هاشمی زاده در ارتباط با ساخت بنای جدید کلانتری زواره نیز عنوان کرد با توافق شورای اسلامی شهر و شهرداری زواره، ساختمان قدیمی به شهرداری واگذار و با پول آن مکانی جدید ساخته می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار