بلای تراکتور سر ذوب‌آهن هم آمد

برای دومین سال متوالی رؤیاهای آسیایی تیمی که در لیگ چهارم شده بود با قهرمانی فینالیست رده پایین‌تر در جام حذفی بر باد رفت.

بلای تراکتور سر ذوب‌آهن هم آمد

به گزارش ایمنا ، فصل پیش تراکتورسازی که در لیگ پانزدهم پشت سر تیم‌های استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران چهارم شده بود امیدوار بود تا با قهرمانی استقلال در جام حذفی به عنوان چهارمین نماینده ایران مجوز حضور در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۷ را بگیرد اما با قهرمانی ذوب‌آهن که در لیگ ششم شده بود رؤیاهای آسیایی قرمزهای تبریزی بر باد رفت.

این وضعیت امسال شامل حال ذوب‌آهن شد که پس از توفیق در کسب رتبه چهارمی جدول امیدوار بود تا با قهرمانی تراکتورسازی رده سومی راهی به آسیا پیدا کند اما با قهرمانی نفت که در لیگ نهم شده بود همه نقشه‌های آسیایی سبزپوشان اصفهانی به هم ریخت.

قهرمانی فصل پیش ذوب‌آهن باعث شد تا نوار حضورهای آسیایی تراکتورسازی پس از چهار فصل متوالی پاره شود. با قهرمانی نفت هم سومین حضور متوالی ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان منتفی شد.

به این ترتیب، تراکتورسازی هم به سرنوشت فصل پیش استقلال دچار شد زیرا علاوه بر ناکامی در اضافه کردن یک جام به ویترین افتخارات قرمزهای تبریز اکنون تنها در صورت عبور موفقیت‌آمیز از کانال پلی‌آف اجازه حضور در دوره آتی لیگ قهرمانان را خواهند داشت.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار