نامزدهای انتخابات خدشه‌ای به وحدت انتخابات وارد نکنند

امام جمعه فولادشهر گفت: کاندیداها و هواداران آنها بکوشند به گونه ای تبلیغ کنند که وحدت و امنیت مردم خدشه دار نشود و به عبارت دیگر خود را فدای نظام کنند نه نظام را فدای خود.

نامزدهای انتخابات خدشه‌ای به وحدت انتخابات وارد نکنند

حجت الاسلام مسعود سرافراز در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه فولادشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری امام حسین علیه السلام اظهار کرد: آنچه که از فرمایشات مقام معظم رهبری استنباط می شود این است که دشمن در تقابل با نظام اسلامی سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را طراحی و عملیاتی کرده است.

وی افزود: دشمن در کوتاه مدت به دنبال بر هم زدن امنیت کشور و گرفتن امنیت از مردم و فتنه سازی است و این هدف ممکن است با کوتاهی و بی توجهی و سخنانی از سوی برخی افراد که به دشمن کمک میکنند و دشمن را امیدوار میکنند، صورت گیرد.

امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمومدند هر کس در انتخابات بخواهد آشوب کند با عکس العمل سخت مواجه خواهد شد و سیلی خواهد خورد.

هر کس در انتخابات بخواهد آشوب کند سیلی خواهد خورد

وی ادامه داد: هدف میان مدت دشمن شکست اقتصادی ملت ایران و فشار اقتصادی و نا امید کردن مردم است و هدف بلندمدت و اصلی دشمن از میان بردن نظام اسلامی است. سرافراز اضافه کرد: در چنین شرایطی لازم است که همه خود را به قانون پایبند بدانند و در مسیر انتخابات از انجام هر اقدام غیرقانونی و هر عملی که دشمن را امیدوار کند، خودداری کنند.

وی عنوان کرد: همه باید توجه داشته باشند، مبادا با حرفهای نسنجیده با هدف کسب چند رأی بیشتر آب به آسیاب دشمن بریزند و ۳۸ سال عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سؤال برده و بهانه دست دشمن بدهند.

نامزدهای انتخابات خدشه‌ای به وحدت انتخابات وارد نکنند

امام جمعه فولادشهر بیان کرد: کاندیداها و هواداران آنها بکوشند به گونه ای تبلیغ کنند که وحدت و امنیت مردم خدشه دار نشود و به عبارت دیگر خود را فدای نظام کنند نه نظام را فدای خود.

وی متذکر شد: کاندیداهای ریاست جمهوری نیز باید در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اراده جدی داشته باشند و همت خود و وعده ها و برنامه های خود را بر این نیاز عمومی مردم متمرکز کنند.

سرافراز در ادامه به فرا رسیدن سالروز لغو کاپیتولاسیون در ایران اشاره کرد وگفت: لایحه ننگین کاپیتولاسیون سند بردگی ملت ایران بود که امام خمینی(ره) با افشاگری به موقع موجب لغو این سند ننگین شد و کشور را از یوغ استکبار خارج کرد.

سند ۲۰۳۰ یونسکو،کاپیتولاسیون آموزشی فرهنگی است

وی خاطرنشان کرد: سند ۲۰۳۰ یونسکو نیز همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار معلمان از آن پرده برداشتند در واقع کاپیتولاسیون آموزشی فرهنگی یا سند بردگی و به ذلت کشاندن ملت‌ها و کشورهای جهان به ویژه کشورهای در حال توسعه است.

امام جمعه فولادشهر اذعان کرد: این سند به‌گونه‌ای است که دین‌زدایی و فرهنگ‌زدایی از ملت ها را به‌ دنبال خواهد داشت و طبق این سند، در ایران همجنس گراها میتوانند کلاس آموزشی داشته باشند اما دین و دینداران خیر!

وی یاداور شد: براساس سند ۲۰۳۰ مستشاران خارجی باید به آموزش و پرورش ما نظارت داشته باشند و این یعنی حذف نهادهای نظارتی کشور و در اینجاست که پی به عمق گلایه حکیمانه و قاطع امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) می‌ بریم، که فرمودند: «اینجا جمهوری اسلامی است، مجاز نبودند سند غربی امضا کنند و بیایند بی‌ سروصدا اجرا هم بکنند.»

امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: حال جای این سوال است، اگر این مصداقی از نفوذ مرموز و نرم نیست، پس چیست؟ و از سوی دیگر در این مواقع حساس است که ارزش نعمت ولایت فقیه و داشتن رهبری هوشمند و شجاع بیشتر جلوه می کند.

اگر بصیرت نباشد خواص هم لغزش خواهند کرد

وی افزود: اما ای کاش خواص امت قبل از ورود و دخالت شخص مقام معظم رهبری به این دست مسائل، با بصیرت و اقدامات انقلابی مانع بروز این قبیل معضلات باشند.

سرافراز در ادامه خاطرنشان کرد: روز۲۶ اردیبهشت مصادف است با روز اعلام موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی که یوم النکبة یا روز نکبت نام دارد و یادآور خاطرات بسیار تلخ ملت مظلوم فلسطین است.

وی اضافه کرد: این روز یکی از شوم ترین و سیاه ترین روزهای تاریخ معاصر است که پس از کشتار و آوارگی صدها هزار نفر مسلمان بی گناه در طول سالهای متمادی، رژیم نامشروعی که برای بشریت دستاوردی جز قتل و ترور و رنج و مصیبت نداشته اعلام موجودیت کرد و کشورهایی چون انگلیس و آمریکا و اذناب آنها این رژیم جعلی را به رسمیت شناختند.

امام جمعه فولادشهر عنوان کرد: اما معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل عظیم الشأن(ره) نه تنها این رژیم را غاصب و اشغالگر خواند بلکه از او به عنوان غده سرطانی یاد کرد.

وی بیان کرد: ایشان در همه سخنرانی هایش نوک پیکان را به سمت این رژیم منحوس نشانه رفتند و به همه مسلمانان اطمینان دادند که اگر هر کدام یک سطل آب بریزند اسرائیل را آب خواهد برد، و واقعیت هم همین است چرا که رژیم صهیونیستی از خود نیرو و قدرتی ندارد.

توطئه های دشمن برای فراموشی مسئله فلسطین نقش بر آب است

سرافراز متذکر شد: امروز دو عامل، رژیم صهیونیستی را سرِپا نگه داشته است، نخست حمایت بی‌قید و شرط وقیحانه آمریکا از این رژیم منحط و دیگری حمایت‌نکردن دولتهای عربی و اسلامی از مردم فلسطین و متأسفانه بسیاری از حکومتها و دولتهای مسلمان، امروز به وظیفه خود در قبال فلسطین عمل نمی‌کنند و با ملتهایشان هم‌صدا نیستند.

وی تاکید کرد: اگر آن‌ها هم با ملتهای خود هم‌صدا شوند و از ملت مظلوم فلسطین دفاع کنند، وضعیت در منطقه به‌کلی تغییر خواهد کرد.

امام جمعه فولادشهر اذعان کرد: آمریکا و متحدانش جز به تسلط مطلق بر دنیای اسلام و به‌خصوص بر منطقه خاورمیانه، به هیچ‌چیز دیگری قانع نیستند و برنامه آن‌ها برای رسیدن به این هدف، ایجاد اختلاف است و این بیماری متأسفانه در جسم دنیای اسلام نفوذ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امت اسلامی وحدت خود را به‌دست بیاورد تسلط و سیطره اقتصادی و سیاسی و فرهنگی دشمن قطع خواهد شد و ان شاالله هر چه زودتر شاهد نابودی و اضمحلال این مترسک دروغین و غده سرطانی باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار