‌آنچه سایه جنگ را از کشور برداشته ‌حضور ‌بصیرتمندانه مردم ‌است‌

امام جمعه باغبادران گفت:‌آنچه سایه جنگ را از کشور برداشته ‌حضور ‌بصیرتمندانه مردم ‌است‌.

‌آنچه سایه جنگ را از کشور برداشته ‌حضور ‌بصیرتمندانه مردم ‌است‌

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه باغبادران با اشاره به بیانات مهم رهبر انقلاب در دیدار با معلمان و دیدار با پاسداران در دانشکده افسری سپاه اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدا با نیرنگ‌های فرهنگی وارد مبارزه با اسلام و نظام اسلامی شدندبرای دستیابی به اهداف خود به هر کاری دست زدند حتی حمله نظامی علیه ایران در طول هشت سال به راه انداختند اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که باید ضربه خود را از راه فرهنگی وارد کنند .

وی با اشاره به اینکه مردم ومسئولان نسبت به اهداف دشمن بیدار باشند، افزود: امروز دشمن در صدد است تا با عادی جلوه دادن برخی مسائل، قبح گناه را در جامعه اسلامی از بین ببرد ضمن اینکه تلاش کرده تا ضریب حساسیت مردم را نسبت به این موارد کاهش دهد مردم باید این نیرنگ‌ها را بشناسند و در برابر آن واکنش نشان دهند و نسبت به حفظ ارزش‌های اسلامی و مقدسات حساس باشند .

مردم ومسئولان نسبت به اهداف دشمن بیدار باشند

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: بی توجهی به ارزش های اسلامی و انقلاب و الهی همان موضوعی است که دشمن سالهاست در کشور ما دنبال می کند بنابراین مردم و مسئولان نباید اجازه دهند دشمن به اهداف خود در کشور ما دست پیدا کند از این جهت باید مراقب باشیم و اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دشمن را رصد کنیم.

وی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن در اهداف کوتاه مدت دنبال فتنه و اشوب وبر هم زدن امنیت کشور است همه باید مراقب باشیم چراکه دشمن به دنبال فتنه ای دیگر مثل فتنه 88 است از این جهت اگر کسی نسبت به امنیت کشور تخطی واشتباه کرد قطعا بداند سیلی خواهد خورد.

فرهنگ اضافه کرد: تذکرات مقام معظم رهبری با نامزدها باید با دقت دنبال شود و مردم بدانند ایشان حجت را بر همگان با بیانات روشن گرانه خود تمام کرد و اکنون نوبت بصیرت مردم است.

وی عنوان کرد: بصیرت لازمه شناخت حق و باطل بوده و لازمه داشتن بصیرت نیز تقوای الهی است و کسی که از تقوا و ایمان بالا برخوردار باشد از بصیرت دینی و سیاسی نیز بهره مند خواهد شد .

امام جمعه باغبادران با اشاره به این که در طول تاریخ نیز خواص و بزرگانی را شاهد بودیم که متأسفانه به دلیل عدم بصیرت و موضع گیری به هنگام نتوانستند مسیر صحیح را تشخیص دهند و حتی ناخواسته همراه با دشمن شدند، بیان کرد: اگر در چنین شرایطی بصیرت نداشته باشیم ممکن است ناخواسته به خودی گل بزنیم و زمینه پیروزی دشمن را فراهم کنیم .

‌آنچه سایه جنگ را از کشور برداشته ‌حضور ‌بصیرتمندانه مردم ‌است‌

وی با اشاره به ملاک های انتخاب فرد اصلح از سوی مردم از دیدگاه مقام معظم رهبری، گفت: همانگونه که معظم له فرمودند نامزدهای انتخاباتی برای جمع کردن رای نباید متوسل به تفرقه و تحریک قومیت های مختلف در کشور شوند و مسائل اعتقادی، قومی وز بانی را تحریک نکنند و به بهانه رای جمع کردن بر خلاف مصالح کشور حرف نزنیم.

فرهنگ خاطرنشان کرد: برخی افراد بیانات رهبری را تحریف نکنند وقتی مقام معظم رهبری فرمودند سایه جنگ را حضور مردم از کشور کم کرده است چرا نامزدی باید این حرف را توجیه کند ایشان صریحا فرمودند حرف من را تعبیر نکنید حرف من همان است سایه جنگ را مردم از سر کشور کم کردند نه دولتها فلذا این مهم همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اذعان کرد:حضور با اخلاق در انتخابات یکی دیگر از لازمه های حضور در صحنه انتخابات است از این رو هر کاندیدی که به تعبیر رهبر انقلاب با حرفهای خود دشمن را خوشحال کند به انتخابات ضرر زده است لذامردم نگاه کنند دشمن با حرف کدام کاندید در خارج از این مرزها سوت و کف می زند.

امام جمعه باغبادران متذکر شد: امروز دشمن در صدد است اتشی مثل اتش فتنه 88 در کشور ایجاد کند همه باید مراقب باشند از هر حرکتی که باعث بهانه دادن دست دشمن باشد خوداری کنند باید در کمال ارامش برنامه ها به پیش برود.

دشمن در صدد ایجاد آشوب و فتنه در انتخابات 96 است

وی تاکید کرد: کاندیداها باید در مناظرات به این سه نکته رهبری جامه عمل بپوشانند و از حرفهای حاشیه ای و ضد امنیتی پرهیزند از سوی دیگر قاطعانه بگویند که برای اقتصاد کشور و معیشت مردم برنامه دارند وحمایت کنند همچنین باید در حرفهایشان استقلال ملی وعظمت نظام اسلامی خود نمائی کند و به صراحت نشان دهند در مقابل زورگوئی وخباثت امریکا ایستادگی می کنند.

فرهنگ خطاب به طرفدران کاندیداها در شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، گفت: کسانی که از فیلتر شورای نگهبان رد شدند مورد تایید نظام هستند و باید اجازه تبلیغ داشته باشند وکسی مانع ان نشود از سوی دیگر طرفداران کاندیداها باید اخلاق مدار باشند و از توهین و تخریب دوری کنید که بر خلاف سخنان صریح رهبری است که فرمود حضور مردم در انتخابات باید با نظم اخلاق ورعایت حدود اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: تهمت زدن و با ابروی افراد بازی کردن به غیر از زدگی مردم و اب به اسیاب دشمن ریختن و بدبینی برای نظام درست کردن چیزی در بر ندار د.

امام جمعه باغبادران با اشاره به سالروز لغوکاپیتولاسیون به سند 2030 یونسکو اشاره کرد و یاداور شد: سند 2030 یونسکو که مورد انتقاد شدید رهبر انقلاب در دیدار با معلمان قرار گرفت بدانید برای تخریب خانواده و ترویج سبک منحط زندگی غربی در کشور برنامه ریزی شده است.

وی افزود: گلایه رهبر انقلاب از مسئول شورای عالی انقلاب فرهنگی و پذیرش بی سرو صدای این سند توسط دولتمردان گلایه ای به جا بوده چراکه این مسئله با حقوق شهروندی که رونمائی شد منافات دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار