عزت ، ایستادگی و وحدت مردم نمی گذارد هر قراردادی در کشور اجرا شود

امام جمعه زرین شهر گفت:عزت ، ایستادگی و وحدت مردم نمی گذارد هر قراردادی در کشور اجرا شود

عزت ، ایستادگی و وحدت مردم نمی گذارد هر قراردادی در کشور اجرا شود

حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر در مصلی بزرگ حضرت ولی عصر(عج) این شهر اظهار کرد: امروز از واجبات اصلی و مهم کشور، حضور همه در صحنه انتخابات است چراکه انتخابات یکی از پایه های قدرت در کشور به شمار می آید.

وی افزود: همیشه با شروع مباحث رقابتی انتخابات آسیب های هم متوجه جامعه می شود لذا باید مراقب باشیم فضای انتخابات دچار تهمت ها، دروغ ها، زیر پا گذاشتن شعائر اسلامی، اسراف ها و... نشود تا همه مردم یک دل و یک صدا در انتخابات حضور فعال و گسترده داشته باشند و دشمن نتواند سوء استفاده کند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: هزینه های زیادی صرف می شود تا یک انتخابات پر شور برگزار شود تا یک فضای رقابتی ایجاد شود همه افراد حاضر در صحنه انتخابات از شرکت کننده گرفته تا مسئولان اجرا و نظارت و مسئولان امنیتی و خود نامزدها کاری کنیم تا همه پیروز صحنه انتخابات باشیم و بنا به وظیفه خود سربلند بیرون بیایم لذا مدیران امر اجرا ونظارت وامنیت انتخابات خیلی مراقب باشند تا خدای ناکرده متهم نشوند.

حضور پای صندوق های رای مانند جانفشانی شهدا امنیت آفرین است

وی حضور پای صندوق های رای را مانند جانفشانی شهدا امنیت آفرین دانست و ادامه داد: دشمن ایران اسلامی به شدت بدنبال چالش های انتخاباتی و شکاف های رقابتی هستند تا از همین چالش ها بر علیه کشورمان استفاده کنند از این رو سهل انگاری در این خصوص از هیچ کسی پذیرفته نیست لذا همه افراد حاضر در صحنه انتخابات باید خود را وامدار نظام و ملت بدانند.

باقریان اضافه کرد: افرادی که مورد انتخاب مردم قرار می گیرند و افرادی که مورد انتخاب مردم قرار نمی گیرند همه جز بدنه نظام هستند وباید خود را وام دار نظام وملت بدانند چراکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه همین ملت این فرصت حضور در صحنه را برای آنها ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: عده ای در کشور هستند که در گمنامی و مظلومیت کامل برای امنیت داخلی وخارجی کشور تلاش می کنند وجان خود را فدای ملت عزیز ایران کرده و می کنند و بایدتوجه داشت که سربازان گمنام امام زمان در شرایط پیچیده و حساس جهانی با چشمانی تیز بین و با شجاعت مثال زدنی مسائل را رصد می کنند.

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: باید توجه داشت که امروز در شرایطی هستیم که پیشرفته ترین شبکه های جاسوسی یا هزینه های بالا و برنامه های فراوان به علیه کشورمان کار می کنند اما در کنار همه این مسائل سربازانی هستند که با اعتقاد کامل برنامه ها وطرح ها را رصد می کنند و آنها را حتی در خارج از مرزها منهدم وخنثی می کند.

موفقیت سربازان گمنام بخاطر تجهیزات پیشرفته و علم روزی که در اختیار دارند نبوده بلکه بخاطر اعتقاد آنهاست

وی خاطرنشان کرد: عمده موفقیت سربازان گمنام بخاطر تجهیزات پیشرفته و علم روزی که در اختیار دارند نبوده بلکه بخاطر اعتقاد آنهاست، آنها می دانند که امروز که از خانه خارج می شوند شاید دیگر باز نگردند وحتی شاید بدن آنها نیز هیچ گاه به خانواده شان بر نگردد اما چون اعتقاد و ایمان به خدا دارند هر روز با قدرت و صلابت بیشتر به کار خود ادامه می دهند.

باقریان متذکر شد: امروز اشراف اطاعاتی ایران در جهان بسیار بالاست و به لطف خدا و رصد اطلاعاتی بسیار بالا و اعتقاد و شجاعت سربازان گمنام دشمنان انقلاب در بیرون مرزها زمین گیر می شوند تا مردم کشورمان در امنیت کامل به سر ببرد.

وی در ادامه به اشاره به اینکه روحانیت و مراجع هیچ گاه به دنبال قدرت نبوده و نیستند، گفت: قدرت مراجع در جامعه اسلامی بسیار بالاست، نمونه مهم آن میرزایی شیرازی است که آن زمان با فتوای خود همه را متوجه قدرت مراجع کرد، امروز نیز همین مردمی که برای حفظ نظام اسلامی جان خود را فدا کردند پشت سر مراجع هستند و اجازه نمی دهند کاپیتولاسیون در کشور اجرایی شود و نمی گذارند هیچ قراردادی که بر علیه اسلام و ارزشه های انقلاب است به تصویب برسد.

عزت ، ایستادگی و وحدت مردم نمی گذارد هر قراردادی در کشور اجرا شود

امام جمعه زرین شهر ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با سند ۲۰۳۰ باعث شد تا توجه بسیاری از رسانه‌ها و عموم مردم به ماهیت این سند و دلایل مخالفت رهبری با این سند جلب شود، سندی که رهبری در بیانات خود در جمع معلمان و فرهنگیان این‌گونه از آن یاد کردند جمهوری اسلامی تسلیم سندهایی مانند سند ۲۰۳۰ یونسکو نخواهد شد؛ این سند ۲۰۳۰ یونسکو و از این‌ قبیل، چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی بتواند زیر اینها شانه قرار بدهد و تسلیم شود. به چه مناسبت یک مجموعه‌ به‌ اصطلاح بین‌المللی که قطعاً تحت نفوذ قدرت‌های دنیاست، این حق را داشته باشد که برای ملتهای دنیا با فرهنگهای مختلف، تکلیف مشخص کند؟ اصل کار غلط است. اینکه ما برویم سندی را امضا کنیم و بعد هم بیایم بی‌سروصدا آن را اجرا کنیم؛ نخیر! مطلقاً مجاز نیست؛ ما اعلام کردیم. بنده از شورای عالی انقلاب فرهنگی هم گله‌مند هستم. آنها باید مراقبت می‌کردند و نباید می‌گذاشتند که کار به اینجا بکشد که ما بیاییم و جلوی این کار را بگیریم . اینجا جمهوری اسلامی است و این مهم باید مورد توجه همه مسئولان و مردم قرار گیرد.

وی در پایان یاداور شد: امروز بحث مهدویت یک بحث امید بخش در جامعه است مباحث مهدویت از جمله مباحثی است که هم قرآن وهم احادیث ائمه اطهار بر وجود ان تأکید کرده است لذا باید روح مهدویت در جامعه نهادینه شوند وهمه بیش از بیش امام زمان خود را بشناسند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار