جانمایی ۱۵ پایگاه اختصاصی آموزش مهارت های بنیادین ورزش

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان اعلام کرد: این سازمان در سال جاری با جانمایی ۱۵ پایگاه اختصاصی ویژه آموزش مهارت های اولیه و بنیادین ورزش در مناطق ۱۵ گانه بنا دارد برای سنین ۵ تا ۱۰ سال دوره های آموزشی ورزش را در یک بازه زمانی میان مدت به نتیجه برساند.

جانمایی ۱۵ پایگاه اختصاصی آموزش مهارت های بنیادین ورزش

نا ورزش کودکان را یکی از دغدغه های مهم سازمان ورزش شهرداری اصفهان برشمرد و گفت: با تصویب تقویم سال ۹۶ که بُرشی از برنامه های راهبردی اصفهان ۱۴۰۰ است، در بخش آموزش، سلسله برنامه های آموزشی ویژه ای پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در این برنامه های آموزشی برای سنین۵ تا ۶ سال و برای سالمندان و پیشکسوتان بالای ۷۰ تا ۸۰ سال، برنامه های آموزشی در سطوح محلات مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان پیش بینی و تدارک دیده شده است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان تصریح کرد: با بکارگیری و استفاده از اساتید حوزه ورزش و تربیت بدنی این اقدامات عملیاتی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان در سال جاری با جانمایی ۱۵ پایگاه اختصاصی ویژه آموزش مهارت های اولیه و بنیادین ورزش در مناطق ۱۵ گانه بنا دارد برای سنین ۵ تا ۱۰ سال دوره های آموزشی ورزش را در یک بازه زمانی میان مدت به نتیجه برساند. قرار نیست کاری را به صورت مقطعی انجام دهیم و به دنبال خروجی آن نباشیم.

قاسمی گفت: کودکان نیازمند توجه بیشتری در حوزه های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هستند، از این رو رویکرد سازمان ورزش شهرداری اصفهان این است که با تولید صنایع مرتبط با ورزش کودکان و نونهالان به خصوص انیمیشن و پوستر بتواند افکار کودکان را به سمت ورزش سوق دهد.

وی با اشاره به اینکه بازی های رقابتی و تفریحی برای این رده سنی در نظر گرفته شده است که به صورت فصلی دنبال خواهد شد، اضافه کرد: با انجام این اقدامات، ورزش آموزان با آداب و سنن عمومی ورزش ها از جمله اجازه گرفتن و نحوه احترام به بزرگترها، نظم و انضبط و نحوه صحیح تغذیه را می آموزند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان یادآور شد: مهمترین مشکل پیش روی کودکان و نونهالان ناهنجاری های اسکلتی است که نیازمند آموزش های اولیه است و این سازمان با کمک اساتید سعی بر رفع این مشکلات دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار