تخصیص سالانه ۱۰۰ میلیون تومان سود از طریق اوراق مشارکت به مردم

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: در صورت خرید اوراق شهرداری از سوی مردم سالانه ۱۰۰ میلیون تومان سود به آنها تخصیص می یابد.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: در صورت خرید اوراق شهرداری از سوی مردم سالانه ۱۰۰ میلیون تومان سود به آنها تخصیص می یابد.
به گزارش مهر، نادر آخوندی پیش از ظهر یکشنبه، در سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: شهرداری برای فروش ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت از بهمن ماه با سود ۱۶ درصد وارد مذاکره شد که ۲۸ اسفند بانک مرکزی سود را به ۲۰ درصد رساند و ما توانستیم اوراق مشارکت را برای مردم به فروش بگذرایم.
وی بیان داشت: این در حالی بود که پایین و بالا رفتن نرخ دلار باز هم باعث عقب افتادن فروش اوراق مشارکت شد تا اینکه در نهایت با سود ۲۲ درصد اوراق مشارکت را به فروش گذاشتیم.
مدیر امور مالی درآمد شهرداری اصفهان با اظهار اینکه از ۱۰۰ میلیون تومان سود سالانه‌ای که به مردم اختصاص می‌دهیم ۴۵ میلیون را شهرداری و ۴۵ میلیون تومان دیگر را دولت می‌دهد، ادامه داد: ۱۰ میلیون تومان باقی مانده هم با کار کردن پول در بانک پرداخت می شود.
وی اضافه کرد: از ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت مقرر شد، شرکت تامین سرمایه زیر مجموعه بانک شهر ۳۹۰ میلیارد تومان به شهرداری پرداخت کند و ۱۱۰ میلیارد تومان هم در پایان چهار سال بپردازد و طی این چهار سال این میزان اوراق مشارکت را با سود ۲۲ درصد با خود شرکت معامله می شود.
آخوندی بیان داشت: همچنین در طرح جدیدی که شهرداری اصفهان برای پرداخت به موقع عوارض گذاشته است، شهروندان در ازای پرداخت به موقع از مزیت دریافت اصفهان کارت برای بهره مندی از امکانات تفریحی شهرداری، برخوردار خواهند شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار