تصویب ۳۰۰ میلیون تومان کمک به زندانیان جرائم غیرعمد اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح کمک ۳۰۰ میلیون تومانی مدیریت شهری به زندانیان جرائم غیر عمد به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح کمک ۳۰۰ میلیون تومانی مدیریت شهری به زندانیان جرائم غیر عمد به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.
به گزارش مهر، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر یکشنبه در سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: سال گذشته شهرداری اصفهان ۳۰۰ میلیون تومان به زندانیان جرائم غیرعمد کمک می کرد که امسال باید این رقم افزایش پیدا می کرد اما به دلیل شرایط اقتصادی امکان افزایش آن وجود نداشت.
وی ادامه داد: از همین رو در جلسه امروز شورای شهر مصوب شد تا ۳۰۰ میلیون تومان از سوی مدیریت شهری برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در اصفهان پرداخت شود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین بیان داشت: دولت به شهرداری اصفهان اجازه داد اوراق مشارکت در بازار به فروش برساند یا با ساز و کاری دیگر، این اوراق را به صورت یکجا با ضوابط خاص خود واگذار کند.
وی گفت: در همین راستا بانک شهر پذیرفت که اوراق مشارکت را یکجا در بورس از شهرداری خریداری کند.
نصر اصفهانی بیان داشت: در تصویب دو فوریتی فروش ۵۰۰ میلیارد تومانی اوراق مشارکت مقرر شد که بانک شهر تمام این اوراق را خریداری کند و از طریق شرکت تامین سرمایه در مرحله اول ۳۹۰ میلیارد تومان به شهرداری پول تزریق کند و ۱۱۰ میلیارد تومان دیگر را در انتهای ۴ سال به شهرداری تخصیص دهد.
وی با بیان اینکه سود اوراق مشارکت در حالت عادی ۲۰ درصد است، افزود: همچنین در این طرح مقرر شد، سود ۲۲ درصد به شرکت تامین سرمایه پرداخت شود که این لایحه امروز به تصویب دو فوریتی اعضای شورای شهر رسید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار