افتتاح دپارتمان صنایع دستی با مشارکت بخش غیردولتی

دپارتمان صنایع دستی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی اصفهان با مشارکت بخش غیردولتی افتتاح شد.

افتتاح دپارتمان صنایع دستی با مشارکت بخش غیردولتی

به گزارش ایمنا، ابوطالب جلالی ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی این دپارتمان بیان داشت: استان اصفهان به عنوان سومین شهر توریستی فرهنگی و یازدهمین پایتخت صنایع دستی جهان با ثبت ۱۹۸ اثر توسط یونسکو می باشد که در این راستا ویژگی ها و شاخص های صنایع دستی می تواند پیام رسان فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی کشورمان در سطح جهان باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان افزود: دپارتمان صنایع دستی با مشارکت بخش غیردولتی و با هدف کارآفرینی و اشتغال با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیون ریال در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی اصفهان با برگزاری دوره های آموزشی برای ۲۷ نفر شروع به کار نموده است.

بر اساس این گزارش: دپارتمان صنایع دستی با هدف تلفیق ۳ عنصر هنر، فرهنگ و صنعت اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در حرفه های نقاشی روی چرم، مینا، قلم زنی درجه یک و دو، فیروزه کوبی، نقاشی روی سفال، سرمه دوزی سنتی و تزئینی و غیره آماده ارائه خدمات به افراد جویای به کار می باشد.

گفتنی است: در راستای انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش ناحیه ۲ اصفهان، در خصوص تربیت دانش آموز ماهر در طرح پارک مهارت برای اوقات فراغت ۵۰ نفر از دانش آموزان بین سنین ۱۰ تا ۱۶ سال توسط دپارتمان صنایع دستی برنامه ریزی آموزشی انجام گردیده است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار