آذری: قبل از شروع لیگ قول قهرمانی نمی‌دهم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با رد این موضوع که انتخاب قلعه نویی در فصل گذشته یک انتخاب تحمیلی بوده گفت: آذری با هیچ کس تحمیلی کار نمی‌کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با رد این موضوع که انتخاب قلعه نویی در فصل گذشته یک انتخاب تحمیلی بوده گفت: آذری با هیچ کس تحمیلی کار نمی‌کند.
به گزارش ایسنا، سعید آذری با انتقاد از آیتم مربوط به انتخاب سرمربی ذوب آهن در برنامه ورزشی ضربه آزاد که از شبکه اصفهان پخش شد در خصوص نحوه انتخاب امید نمازی به عنوان سرمربی این فصل باشگاه ذوب آهن صحبت کند، اظهار کرد: ابتدا من نسبت به این گزارشی که شما تهیه کرده بودید و صحبت‌های غیر کارشناسی که روی گزارش شما بود باید تأسف خورد.
حمایت از قلعه نویی با همه وجود
وی افزود: زمانی که که شما در جریان هیچ کدام از تصمیات ذوب آهن نیستید، بعد از گذشت یکسال امیر قلعه نویی را مربی تحمیلی ذوب آهن می دانید و حمایت‌هایی که از او شده را حمایت‌های ظاهری می دانید باید برای چنین اظهار نظرهایی تأسف خورد.
وی با اشاره به اینکه قلعه نویی انتخاب هیئت مدیره در فصل قبل بوده، تصریح کرد: من با همه وجودم از وی حمایت کردم و خود قلعه نویی در تمام مصاحبه‌هایی که طی این مدت داشت به این نتیجه رسیده بود که اگر باشگاه و بچه‌هایی که در باشگاه ذوب آهن هستند این حمایت‌ها را انجام نداده بودند این موفقیت‌ها در ذوب آهن به وجود نمی‌آمد.
نیازی حمایت شما و لیدرها ندارم
آذری در پاسخ به اظهارات مجری برنامه که پیش از بازی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا این برنامه نقش حمایتی از باشگاه و تیم ذوب آهن داشته، گفت: بنده نیاز به حمایت کسی ندارم. نه نیاز به حمایت لیدر دارم و نه نیاز به حمایت برنامه شما که می‌فرمایید ما حمایت کردیم که آذری بماند. من حمایت شما را نمی‌خواهم از باشگاه حمایت کنید.
وی افزود: تازه بعد از یکسال می گویید قلعه نویی انتخاب آذری نبوده و تحمیل شده است، آذری با هیچ کس تحمیلی کار نمی‌کند. قلعه نویی خودش به این مسائل اشرافیت دارد و ما یک دوره موفق را با هم پشت سر گذاشتیم.
نمازی نتیجه یک فرآیند گروهی است
مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در خصوص انتخاب نمازی برای هدایت این فصل تیم فوتبال این باشگاه خاطر نشان کرد: انتخاب نمازی نتیجه فرآیند گروهی بود. من ایشان را انتخاب نکردم و به عنوان مدیر عامل نظر می‌دهم و اعضاهیات مدیره با توجه به بررسی‌هایی که خودشان انجام می‌دهند به یک تجزیه و تحلیل خاصی می‌رسند. من در هیئت مدیره تنها یک نظر دارم که کارشناسی است. نمازی امتیازاتی داشت که هیئت مدیره که آن توجه کرد از جمله اصفهانی بودن، آشنایی با روحیه جوانان و فوتبال ایران و ...‌.
وی اظهارکرد: در طول ۲۰ سال که مدیر عامل باشگاه‌های مختلف بودم به هیچ وجه قول موفقیت نمی‌دهم. نگاه ما به انتخاب یک فرد و تصمیمات هیئت مدیره نگاه فرآیندی خواهد بود. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بازیکنانمان را حفظ کنیم با توجه به امکانات و بودجه‌ای که داریم انتظارتمان را تنظیم می‌کنیم.
قبل از شروع لیگ قول قهرمانی نمی‌دهم
آذری ادامه داد: باشگاهی نیستیم که مدیر عاملش قبل از شروع لیگ بیاید و قول قهرمانی به هوادارانش بدهد و بعد چندبازی توجیهات خاصی را به به هواداران، کارشناسان و رسانه‌ها تحویل دهد، ما تلاشمان این است که روز به روز بهتر شویم.
جوانگرایی بخشی از فرآیند پیچیده باشگاه
وی در خصوص این که آیا سیاست باشگاه جوانگرایی خواهد بود یا خیر، گفت: پاسخ این سؤالات را از نمازی بخواهیدتا با توجه به برنامه‌ای که دارد پاسخگو باشد. این موارد سئوالات مدیریتی نیست که من جواب دهم. نگاه فرآیندی را با مسائل جوانگرایی تیم با هم می‌بینید. فرآیندی که ذوب آهن دارد یک قطعه کوچک آن نگاه به جوانان است. فرآیندی که در نظر داریم فرآینده پیچیده‌ای خواهد بود. ما مثل برخی از باشگاهها نتیجه‌ای به فوتبال نگاه نمی‌کنیم سعی می‌کنیم جمع فرآیندمان مثبت باشد.
نمازی پنج شنبه در اصفهان
آذری تصریح کرد: پنج شنبه هفته جاری نمازی در اصفهان خواهد بود قرارداد خود را رسمی امضا کند و بعد از در خصوص مسائل تیم و بازیکنان مدنظر وی صحبت می‌کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار