در معرفی نامه هیئت اصفهان نام جعفری نبود

رئیس کمیته رفتینگ فدراسیون قایق رانی گفت: جعفری در طول برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی حضور نداشته که بخواهم وی را انتخاب کنم.

رئیس کمیته رفتینگ فدراسیون قایق رانی گفت: جعفری در طول برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی حضور نداشته که بخواهم وی را انتخاب کنم.
به گزارش ایمنا، روز گذشته آریا جعفری ملی پوش تیم رفتینگ و اسلالوم ایران با انتشار متنی در صفحه شخصی خود، از حذف نامش در مسابقات انتخابی تیم ملی به دلیل انتشار ویدئوی رژه مسابقات ترکیه خبر داد. جعفری در این باره به خبرگزاری ایسنا گفت: "هفته گذشته مسابقات رفتینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بود و من بعد از مسابقات از این موضوع خبردار شدم، زمانی که پیگیر ماجرا شدم گفته شد به دلیل انتشار این ویدئو از سوی مسئول کمیته رفتینگ اصفهان و کشور از این مسابقات حذف شدم".
برای پیگیری این موضوع با سید ایمان شفیع اف رئیس کمیته رفتینگ فدراسیون قایق رانی تماس گرفتیم. وی پس از طرح موضوع به خبرنگار ایمنا گفت: من چند سوال دارم، لطفا از ایشان سوال کنید که آیا متن کتبی یا شفاهی مبنی بر این که از تیم ملی حذف شده در یافت کرده است؟ آیا در جلسه ای شرکت کرده اند که از ایشان سوالی در خصوص انتشاز فیلم روز رژه ترکیه پرسیده شده باشد؟ آیا به کمیته انضباطی دعوت شده که بخواهد دعوت شود؟ من از شما می خواهم جعفری مستندات خود را در این زمینه ارائه کند
وی افزود: در روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت در مازندران مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار کردیم. اما آیا ایشان در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کرده است که ما وی را برای تیم ملی انتخاب کنیم؟ آیا ما می توانیم شخصی که در مسابقات انتخابی شرکت نکرده را بر طبق هیاهوی رسانه ای به اردو دعوت کنیم؟
شفیع اف خاطر نشان کرد: به تمام استان‌ها اعلام کردیم که مسابقات انتخابی تیم ملی، اعزامی به مسابقات صربستان در چه تاریخی و در چه زمانی ابلاغ برگزار می شود. اصفهان تیم خود را معرفی کرد و قهرمان شد. اما ایشان حالا که دیده تیم قهرمان شده است انتظار دارد به اردوی تیم ملی بیاید در صورتی که نام ایشان در لیست ارسالی به ما نبوه است اما حالا که دیده تیم اصفهان قهرمان شده و به مسابقات اعزام می شود این حرف ها را بیان می کند ضمن اینکه جعفری در طول برگزاری مسابقات حضور نداشته که بخواهم وی را انتخاب کنم.
رئیس کمیته رفتینگ فدراسیون قایق رانی: ما به کسی حرفی نزده ایم، هیئت هر استان زمان و مکان برگزاری هر رویداد را به ورزشکاران اعلام می کند و بعد از آن ورزشکار باید برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کند. در نامه ای که از سوی هیئت قایقرانی استان اصفهان به دست ما رسیده اسامی آقایان بهداد مهاجرانی، سید سجاد سهرابی، فرید پورآذریان، حسین اسماعیل زاده فقط عنوان شده است و علیرضا فولادگر مربی و مهرداد رحیمی سرمربی معرفی شده اند و نام جعفری در اسامی نبود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار