مهاجر پذیری مبارکه صدای سایر نمایندگان مجلس را در آورده است

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: هاجر پذیری و حاشیه های شهرستان مبارکه صدای سایر نمایندگان مجلس را در آورده است.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: هاجر پذیری و حاشیه های شهرستان مبارکه صدای سایر نمایندگان مجلس را در آورده است.
به گزارش ایمنا ، زهرا سعیدی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مبارکه، با قدردانی از مدیران فولاد مبارکه برای جذب جوانان بومی در استخدام اخیر این شرکت اظهار کرد: ۴۰ درصد افرادی که در آزمون اخیر این شرکت جذب شدند از جوانان بومی این شهرستان بودند.
وی با بیان اینکه اختلاف نظر و سلیقه در بین مدیران شهرستان مبارکه وجود دارد، اما همه با هم هماهنگی و تعامل دارند، گفت: همه ما باید به قانون برنامه ششم توسعه در خصوص بومی پذیری در استخدام ها احترام بگذاریم و به آن توجه داشته باشیم.
سعیدی با بیان اینکه مردم شهرستان مبارکه در همه صحنه های انقلاب اسلامی حضور جدی داشته اند و پای نظام اسلامی ایستاده اند، گفت: جوانان امروز کشور مصداق بارز شهید حججی ها هستند.
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان مبارکه یک شهرستان خاص است که به مدیریت و تدبیر خاص نیاز دارد.
وی با بیان اینکه باید به دور از حاشیه ها به صورت ویژه به شهرستان نگاه شود، تصریح کرد: مهاجر پذیری و حاشیه های شهرستان مبارکه صدای سایر نمایندگان مجلس را در آورده است.
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پلی اکریل، پایانه حمل و نقل کالا و دو واحد دانشگاه آزاد از مهم ترین مشکلات این شهرستان محسوب می شوند.
وی گفت: به همت همه مسئولان و درایت استاندار اصفهان امروز چرخ کارخانه پلی اکریل به حرکت در آمده و مواد اولیه وارد این کارخانه شده است.
سعیدی با اشاره به مشکلات رانندگان و پایانه مبارکه گفت: در دو روز گذشته شش جلسه برای رفع مشکلات رانندگان برگزار شده و در این جلسات مشکلات بیمه و سختی کار رانندگان مطرح شد.
وی همچنین با اشاره به مشکلات دو واحد دانشگاه آزاد در شهرستان مبارکه خاطرنشان کرد: واحدهای دانشگاه آزاد در مبارکه و مجلسی از زیان ده ترین واحدهای دانشگاه آزاد محسوب می شوند که با ادامه این روند احتمال ایجاد مشکلاتی نظیر اعتصاب هیئت علمی را به دنبال خواهد داشت.
در این مراسم از تلاش های جواد سلطانی، سرپرست سابق فرمانداری مبارکه قدردانی و حمید عصارزادگان به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار