به کشاورزان وعده آب نمی دهیم/هیچ باغ و درختی بی آب نخواهد ماند

استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر با کمبود آب مواجه هستیم و نمی توانیم این وعده را به کشاورزان بدهیم که به همه باغ ها آب داده می شود، اما هیچ باغ و درختی را بی آب نخواهیم گذاشت.

استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر با کمبود آب مواجه هستیم و نمی توانیم این وعده را به کشاورزان بدهیم که به همه باغ ها آب داده می شود، اما هیچ باغ و درختی را بی آب نخواهیم گذاشت.
به گزارش ایمنا ، محسن مهر علیزاده امروز (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرماندار مبارکه با بیان اینکه امسال بیش از سال های گذشته به همدلی و وحدت نیازمند هستیم، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی به طور جدی و با شیوه ها و ترفندهای مختلف، عزم خود را برای ضربه زدن به این نظام جزم کرده اند و هر روز به دنبال ایجاد توطئه جدیدی در کشور هستند. استاندار اصفهان با بیان اینکه دشمنان تا به امروز هر کاری که از دستشان برآمده بر علیه کشور انجام داده اند، گفت: مردم با هوشیاری و بصیرت همه این توطئه ها را به خوبی پشت سر گذاشته اند. وی با بیان اینکه دشمنان با بزرگ نمایی مسایل و مشکلات امروز کشور به دنبال این هستند که مردم را خسته و ناامید کنند، افزود: با تلاش و کوشش مسئولان و اعتماد متقابل بین مردم و حاکمیت، می توانیم از سد همه مسائل، مشکلات و توطئه های دشمنان به سلامتی عبور کنیم.
مهرعلیزاده با اشاره به مشکلات صنایع، کارگری و کشاورزی در استان اصفهان تصریح کرد: نباید تحت تاثیر فضاسازی و تحریک دشمنان قرار بگیریم و کارهایی را انجام دهیم که دشمنان دوست دارند.
وی با بیان اینکه در سال جاری میزان بارش ها ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: بارش های خوبی را در اردیبهشت ماه در استان اصفهان شاهد بودیم، اما این بارش ها کمبود موجود را جبران نکرده است. استاندار اصفهان با بیان اینکه حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از وقت خود را به موضوع آب اختصاص داده ام، گفت: در حال حاضر با کمبود آب مواجه هستیم و نمی توانیم این وعده را به کشاورزان بدهیم که به همه باغ ها آب داده می شود، اما هیچ باغ و درختی را بی آب نخواهیم گذاشت.
وی گفت: تمهیدات لازم برای رساندن آب به باغ ها و درختان اندیشیده شده و بودجه لازم برای این کار در نظر گرفته شده است.
مهرعلیزاده افزود: با استفاده از تانکرهای آبرسانی و امکانات جهاد کشاورزی، شهرداری ها، سپاه و بسیج اقدامات لازم را برای عبور از این بحران انجام خواهیم داد.
وی با بیان اینکه با تکمیل سد کوهرنگ سه در سال های آینده مشکل کمبود آب در استان اصفهان برطرف خواهد شد، اظهار کرد: برنامه منظمی برای استفاده از آب بین دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری نوشته و ابلاغ شده است و سازکارهای اجرایی لازم برای کنترل برداشت ها در نظر گرفته شده است.
استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به مشکلات پایانه حمل و نقل کالای شهرستان مبارکه، گفت: پایانه مبارکه با مشکلات خاصی مواجه است که برای رفع این مشکلات اقدامات لازم در حال انجام است. وی با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه گفت: ارتقاء سطح نیروی انتظامی به افزایش ضریب امنیتی استان منجر خواهد شد.
مهرعلیزاده همچنین با اشاره به اهمیت توجه به توسعه گردشگری در شهرستان مبارکه گفت: امکانات بسیار خوب طبیعی و تاریخی در این منطقه وجود دارد که باید از این امکانات و آب و هوای خوب این شهرستان استفاده کرد. وی با توصیه به فرماندار جدید شهرستان مبارکه گفت: نه تنها شهر مبارکه بلکه سایر شهرها و روستاهای این شهرستان از قابلیت لازم برای ایجاد پروژه ها و مجتمع های گردشگری برخوردار هستند.
به گزارش در این مراسم از تلاش های جواد سلطانی، سرپرست سابق فرمانداری مبارکه قدردانی و حمید عصارزادگان به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار