آیین عطرافشانی و گلاب شویی حرم شهید اردهال در کاشان با گلاب نیاسر برگزار شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: آیین غبارروبی و عطرافشانی ضریح مضجع نورانی سلطان علی بن امام محمدباقر (علیهما السلام) با حضور مدیر کل اداره اوقاف و امورخیریه استان اصفهان برگزار شد.

آیین عطرافشانی و گلاب شویی حرم شهید اردهال در کاشان با گلاب نیاسر برگزار شد

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی اظهار داشت: این آیین معنوی و نورانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مدیران ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های استان و معاونان ستادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با گل افشانی گلبرگ های گل محمدی بر ضریح مضجع و شریف شهید اردهال انجام شد .

وی افزود: عطر گل محمدی همراه با زمزمه صلوات بر محمد و آل محمد و مدیحه سرایی ذاکرین اهل بیت علیهم السلام در مدح و ثنای ائمه معصومین خاصه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در آستان میلاد موفور السرورش فضای حرم این امامزاده را بسیار معطر و متبرک کرده بود .

حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی در ادامه گفت: همچنین حضور دانش آموزان شهر نیاسر نیز با سبدهای گل محمدی و شال گردن های سبز برای شرکت در این آیین زیبایی مضاعفی به مراسم بخشیده بود .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد: آیین عطر افشانی حرم مطهر حضرت سلطانعلی ابن امام محمد باقر(ع) هر ساله در فصل اردیبهشت با گلاب تهیه شده از مراسم افتتاحیه آئین گلاب گیری شهر نیاسر در مراسم ویژه با حضور شهردار این شهر انجام می شود./


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار