آریا جعفری: من را کامل از رفتینگ کنار گذاشتند

قایقران اصفهانی گفت: من در مسابقات انتخابی حاضر نبودم و نمی توانم در تیم ملی باشم ولی اینقدر فنی هستم که وقتی عنوان می کنم من را از تیم ملی کنار گذاشته اند منظورم مسابقات انتخابی نبوده و می خواهم بگویم که من را به صورت کامل از رفتینگ کنار گذاشتند.

قایقران اصفهانی گفت: من در مسابقات انتخابی حاضر نبودم و نمی توانم در تیم ملی باشم ولی اینقدر فنی هستم که وقتی عنوان می کنم من را از تیم ملی کنار گذاشته اند منظورم مسابقات انتخابی نبوده و می خواهم بگویم که من را به صورت کامل از رفتینگ کنار گذاشتند.
آریا جعفری، عضو تیم ملی رفتینگ ایران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حذف نامش از لیست تیم ملی به دنبال انتشار فیلمی از مراسم رژه تیم اسلالوم ایران در مسابقات جهانی کاپ ترکیه اظهار کرد: در مسابقات کاپ جهانی ترکیه، با تیم رفتیگ اصفهان در قالب نماینده ایران به مسابقات اعزام شدیم، در روز افتتاحیه مسابقات، مراسمی برای رژه تیم های شرکت کننده برگزار و به هنگام رژه هر کشور یک آهنگ از همان کشور پخش می شد. آهنگی که برای رژه تیم ایران در نظر گرفته بودند مربوط به یکی از خوانندگان قبل از انقلاب بود و همه شوکه شده بودیم که چرا این آهنگ انتخاب شده است؟ یکی از تماشاگران زمان رژه تیم ایران فیلم گرفته بود و آن را در اختیار من قرار داد و به دلیل این که فیلم جنبه شوخی و طنز داشت آن را در صفحه شخصی خودم قرار دادم.
وی افزود: همان زمان آقای شفیع اف، رئیس کمیته رفتینگ فدراسیون قایقرانی در مورد این فیلم از من سوال کردند که آقای قاضی عسگر، مسئول رفتینگ اصفهان که خودشان هم در مسابقات حاضر بودند عنوان کردند که من برای آقای شفیع اف توضیح لازم را می دهم و نیازی نیست شما صحبتی کنید. تا این که قبل از آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی برای سفر به صربستان، هیئت قایقرانی استان هیچ اطلاعی برای زمان تمرینات تیم به من ندادند و از بچه ها که پرسیدم مگر تمرینات برگزار نمی شود؟ چرا کسی به من خبر نداده؟ گفتند که حتما خود هیئت خبر می دهد.
جعفری خاطر نشان کرد: بعد از مسابقات اعضای تیم را دیدم و از آن ها پرسیدم چرا من نباید در تیم باشم؟ مگر من هم تیمی شما نیستم؟ چرا بدون من در مسابقات شرکت کردید؟ رفتینگ یک رشته تیمی است نه انفرادی. اعضای تیم حتی پاروی من را با خودشان به مسابقات برده بودند چرا که فکر می کردند من در تیم هستم.
وی تصریح کرد: یک سوءتفاهم خیلی کوچک و موضوعی که هیچ مشکلی نداشت را بر سرمن خراب کردند و از خود من هم هیچ سوالی نپرسیدند یا حتی از سرمربی و حراست تیم هم استعلامی در این خصوص نگرفتند. فقط با یک اعمال فشار ساده اجازه ندادند من در مسابقات انتخابی شرکت کنم.
این ورزشکار اصفهانی اضافه کرد: آقای شفیع اف درست می گوید، من در مسابقات انتخابی حاضر نبودم و نمی توانم در تیم ملی باشم ولی اینقدر فنی هستم که اگر عنوان می کنم من را از تیم ملی کنار گذاشته اند منظورم این مسابقات نبوده و می خواهم بگویم که من را به صورت کامل از رفتینگ کنار گذاشتند. من برای اعزام به کشور صربستان نیازی به این جنجال ها ندارم که حتی ممکن است این اتفاق به تمام شدن عمر ورزشی من ختم شود.
جعفری با اشاره به این که سر منشا این اتفاقات جای دیگری است، تاکید کرد: حرف آقای شفیع اف در خصوص عدم حضور من در مسابقات کاملا درست است اما انتظار از رییس کمیته رفتینگ فدراسیون که تعداد زیادی ورزشکار با او در ارتباط هستند بیشتر از این ها است که بخواهد یک ورزشکار و قهرمان ملی را اینگونه زیر سوال ببرد و عنوان کند که جعفری به دلیل اینکه تیم اصفهان قهرمان شده با فضا سازی رسانه ای تلاش می کند به تیم ملی برگردد. من از روزی که موضوع محرومیتم را عنوان کردم همه جا گفتم که اگر کار من ایرادی داشته چرا کمیته انضباطی من را نخواسته است؟ نه این که رییس کمیته رفتینگ به صورت سلیقه ای تصمیم بگیرد و من را از طریق هیئت شهر خودم به نوعی محروم کند.
به گزارش ایمنا، پیش از این سیدایمان شفیع اف، رئیس کمیته رفتینگ فدراسیون قایقرانی در توضیح علت محرومیت جعفری از تیم ملی در مصاحبه با ایمنا گفته بود: "نام آریا جعفری در لیست تیم اعزامی به مسابقات انتخابی تیم ملی نبوده و در مسابقات حضور نداشته که بخواهم وی را برای تیم ملی انتخاب کنم."

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار