شهادت شهدای حادثه تروریستی مجلس عمر داعش را کوتاه کرد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت شهدای حادثه تروریستی مجلس عمر جنایتکاران داعشی را کوتاه کرد و به لطف پروردگار متعال و با رشادت‌های بی‌نظیر سربازان مدافعان حرم در کمتر از 5 ماه پس از شهادت آنان با شکست مفتضحانه روبرو کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت شهدای حادثه تروریستی مجلس عمر جنایتکاران داعشی را کوتاه کرد و به لطف پروردگار متعال و با رشادت‌های بی‌نظیر سربازان مدافعان حرم در کمتر از 5 ماه پس از شهادت آنان با شکست مفتضحانه روبرو کرد.
به گزارش فارس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شامگاه دوشنبه در نخستین یادواره شهدای حادثه تروریستی داعش شهیدان علی جواد زارع و حجت‌الاسلام سید مهدی تقوی در مجلس شورای اسلامی در شاهین‌شهر اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، لشگری از جاهلان را با تمسک از قومیت و مذاهب انحرافی علیه ملت ایران آماده کرده‌اند.
وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی اسرائیل، آل سعود و سایر هم‌پیمانان غربی و عربی آن‌ها، باقی‌مانده حزب بعث عراق و وهابی متعصب جاهل را آموزش دادند تا عملیات‌های کور و انتحاری علیه نظام و ملت ایران به خاطر ایستادگی در برابر سلطه جبهه استکبار در غرب آسیا انتقام بگیرند.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمانی که به برکت نظام جمهوری اسلامی و جان‌فشانی‌های سربازان مدافعان حرم و حریم امنیت کشور در امنیت کم‌نظیری قرارگرفته بودیم، متأسفانه عده‌ای قلیلی صحبت‌های غربی‌ها و صهیونیست‌ها را تکرار کرده، انتقاد می‌کردند که جمهوری اسلامی ایران در عراق، لبنان و سوریه به دنبال چیست.
قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: در همین زمان بود که تروریست‌های داعشی بانفوذ به مجلس شورای اسلامی مستقیم به سراغ مراجعه‌کنندگان در راهروهای مجلس رفتند و جمعی از هم‌وطنان را به گلوله بسته، به شهادت رساندند، این حادثه تروریستی ماهیت تروریستی جنایتکاران داعش را بهتر به ملت ایران نشان داد و مهر سکوت به دهان کسانی که تحلیل‌های نادرست می‌کردند زد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تروریست‌های داعش که با حمایت‌های تسلیحاتی جبهه استکبار آموزش نظامی دیده‌اند، با فتوای مفتی‌های عربستان درصدد قتل فجیعانه ملت‌های سوریه، عراق و لبنان برآمدند.
وی تصریح کرد: خون شهدای مجلس شورای اسلامی در فاجعه تروریستی داعش به‌خصوص شهیدان جانباز علی جواد زارع و حجت‌الاسلام سید مهدی تقوی از اعضای دفتر نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس، عمر جنایتکاران داعشی را کوتاه کرد و به لطف پروردگار متعال و با رشادت‌های بی‌نظیر سربازان مدافعان حرم در کمتر از 5 ماه پس از شهادت آنان با شکست مفتضحانه روبرو کرد.
این نماینده مجلس دهم با بیان این‌که ملت ایران در بین دو خیر کمک به آزادی و امنیت ملت‌های منطقه و شهادت و زندگی عزتمندانه قرار گرفته است اظهار داشت: رزمندگان مدافع حرم به‌عنوان فرزندان رشید ملت ایران این پیام را به سایر ملت‌های منطقه غرب آسیا دادند که اگر در مسیر تحقق وعده الهی ثابت‌قدم بمانند و سستی نکنند پروردگار متعال پیروزی، عزت و سرافرازی را نصیب آنان خواهد کرد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با مروری با آیات قران کریم بیان کرد که هر امتی که بزرگانش در برابر امام خود خاضع باشند، سختی‌های مسر پیشرفت و ترقی را تحمل کنند، با دنیا تعامل سازنده داشته باشد و در تحقق وعده‌های الهی اعتماد به‌ نفس داشته باشد به‌ یقین موفق و پیروز خواهد شد.
در مراسم نخستین یادواره شهدای مجلس شورای اسلامی در حادثه تروریستی داعش، حجت‌الاسلام سید علی تقوی و سرکار خانم زارع، فرزندان شهیدان جانباز علی جواد زارع و حجت‌الاسلام سید مهدی تقوی در سخنانی از به روحیات خدمت گذاری مخلصانه پدران شهیدشان در حل مسائل و مشکلات مردم سخنانی بیان کردند.
سید رضا نریمانی از مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) نیز بانوای گرم خود درباره مقام رفیع شهدا نزد پروردگار متعال مدیحه‌سرایی کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار