سهم ۱۹ درصدی اصفهان از ترکیب جهانی

یک نفر از سپاهان و سه بازیکن از ذوب‌آهن تیم ملی جوانان را در رقابت‌های جام جهانی همراهی خواهند کرد.

سهم ۱۹ درصدی اصفهان از ترکیب جهانی

به گزارش ایمنا، جام جهانی زیر ۲۰ سال از آخر ماه جاری با حضور ۲۴ کشور و از جمله ایران در ۶ شهر مختلف کره جنوبی آغاز می‌شود.

عارف غلامی (۲۰) از سپاهان، مهران درخشان‌مهر (۱۸)، نیما طاهری (۲۰) و رضا شکاری (۱۸) از ذوب‌آهن نمایندگان فوتبال اصفهان در این رقابت‌ها هستند. با توجه به دعوت از ۲۱ بازیکن به اردو حدود ۲۰ درصد از تیم ملی را بازیکنان شاغل در نصف جهان تشکیل می‌دهند. از این جمع غلامی و درخشان‌مهر در فصل جاری به بازیکنان ترکیب ثابت سپاهان و ذوب‌آهن بدل شده بودند و احتمالاً از مهره‌های کلیدی امیرحسین پیروانی در این رقابت‌ها خواهند بود.

جام جهانی جوانان که از سی‌ام اردیبهشت آغاز می‌شود و تا بیست و یکم خرداد ادامه می‌یابد مصادف با تعطیلات فوتبال باشگاهی در ایران است. از آنجا که هیچ‌کدام از تیم‌های اصفهانی در مرحله یک هشتم نهایی این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند ملی‌پوشان جوان سپاهان و ذوب‌آهن مشکلی برای همراهی تیم ملی نخواهند داشت. البته شکاری درصدد پیوستن به روستوف است اما از آنجا که پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال روسیه هم مصادف با روزهای پایانی جام جهانی باز می‌شود ملی‌پوش جوان ایرانی تا قبل از آن رسماً بازیکن روستوف به حساب نمی‌آید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار