اصفهان از بارش های رگباری بهار سیراب شد

کارشناس مسئول هوا شناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرارجوی ناپایدار طی ۲ روز آینده در استان می‌باشد، بر این اساس برای امروز ناپایداری‌هایی در سطح استان خواهیم داشت که با افزایش ابر وزش باد و در برخی مناطق وزش‌های رگباری و بهاره همراه است.

اصفهان از بارش های رگباری بهار سیراب شد

فاطمه زهرا سیدان در گفتگو با ایمنا اظهار کرد: در مدت ۲۴ ساعت گذشته از برخی مناطق استان بارش باران گزارش شده که بیشترین میزان بارش از علویجه با ۶.۴ میلی متر اندازه گیری شده است.

وی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی ناپایدار در مدت ۲ روز آینده در استان می‌باشد؛ بر این اساس برای امروز ناپایداری‌هایی در سطح استان خواهیم داشت که با افزایش ابر، وزش باد و در برخی مناطق وزش‌های رگباری و بهاره همراه است.

سیدان در خصوص افزایش و کاهش دمای هوای استان اصفهان تصریح کرد: دمای فعلی هوای اصفهان نسبت به دیروز دو درجه کاهش داشته و ۱۷ درجه سانتی گراد می‌باشد؛ این در حالی است که دیروز در گرمترین زمان هوا به ۲۹ درجه سانتی گراد رسید و خنک‌ترین دما به ۱۶ درجه سانتی گراد گزارش شد.

وی ادامه داد: خور و بیابانک امروز در گرم‌ترین زمان ۳۹ در جه و بویین میاندشت با ۵ درجه خنک‌ترین شهر است.

کارشناس مسئول هوا شناسی در پایان عنوان کرد: کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۱ تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار