زرین شهر مستعد ایجاد بندر خشک

شهردار زرین شهر گفت: امروز باید از ظرفیت شهرک حمل و نقل زرین شهر برای توسعه شهرستان لنجان استفاده کرد و هدف نهایی ما نیز از دنبال کردن راه اندازی بندر خشک در زرین شهر توسعه شهر و شهرستان است.

شهردار زرین شهر گفت: امروز باید از ظرفیت شهرک حمل و نقل زرین شهر برای توسعه شهرستان لنجان استفاده کرد و هدف نهایی ما نیز از دنبال کردن راه اندازی بندر خشک در زرین شهر توسعه شهر و شهرستان است. به گزارش ایمنا ، میثم محمدی با اشاره به نگاه شهرداری زرین شهر به توسعه رونق اقتصادی شهر اظهار کرد: امروز با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور همه مسئولان به نوعی در تلاش هستند گام‌هایی را در رفع چالش‌های موجود در حوزه اقتصاد، اشتغال و... بردارند و بر همین اساس شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر نیز با نگاهی جهادی به مسایل توانستند با تصمیمات کارشناسی شده گوشه‌ای از مسایل را که در زرین شهر متوجه پروژه های نیمه تمام و تاثیرگذار بود را مرتفع کنند.
وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت با توجه به مجاورت کنارگذر غرب کشور در نزدیکی شهرک حمل‌ و نقل کالای زرین‌شهر بخش قابل توجهی از محموله‌ها به‌ راحتی قابل‌ انتقال به دیگر نقاط کشور خواهند بود و زرین شهر به دلیل واقع شدن در نزدیک‌ترین نقطه به ایستگاه راه آهن ریز و همجواری با صنایع مادری همچون ذوب آهن و فولاد سبا شرایط بسیار خوبی را برای مبدل شدن به بندر خشک دارد و قطعا راه اندازی شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر ما را در رسیدن به هدف یاری می کند.
شهردار زرین شهر راه اندازی بندر خشک را راهی موثر برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی دانست و ادامه داد: تبدیل بار ریلی به بار جاده ای و بالعکس بار جاده ای به بار ریلی مسئله ای است که امروز با تصویب و ابلاغ پروژه شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر دست یافتنی شده و تحقق این مهم می تواند برنامه‌های بزرگ و توسعه اقتصادی را در زرین شهر و شهرستان لنجان رقم بزند.
محمدی زرین شهر را مستعد ایجاد بندر خشک دانست و تصریح کرد: امروز باید از این ظرفیت برای توسعه داخلی و کمک به توسعه شهرستان لنجان استفاده کرد و هدف نهایی ما نیز از دنبال کردن راه اندازی بندر خشک در زرین شهر توسعه شهر و شهرستان است چرا که در صورت تأسیس بندر خشک در زرین شهر شاهد فراهم شدن زمینه افزایش تولید، اشتغال و حمل‌ونقل خواهیم بود.
بندر خشک پایانه‌ای ترکیبی در پس‌کرانه
وی ادامه داد: مردم ما باید بدانند بندر خشک پایانه‌ای ترکیبی در پس‌کرانه است، که از چندین شیوه حمل ونقل اعم از جاده‌ای، ریلی و حتی هوایی استفاده می شود و مشتریان می‌توانند کالای خود را با استفاده از این شیوه‌های مختلف ارسال و یا تحویل بگیرند.
شهردار زرین شهر رونق اقتصادی را شاکله راه اندازی شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر دانست و اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که قسمتی از مواد اولیه مجتمع فولاد سبا و بخشی از محصولات آن از طریق خطوط ریلی جابه‌جا می شود و قطعا به دلیل همجواری شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر با ایستگاه ریز و کنار گذر غرب فرصت های ناب و بکری را برای ما در حوزه سرمایه گذاری فراهم کرده است.
رونق اقتصادی شاکله راه اندازی شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر
وی ادامه داد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه حمل و نقل کالا در زرین شهر فرصتی ایده‌آل را برای جذب سرمایه‌گذار فراهم کرده و بر همین اساس بیش از ۲۰ پکیج و برنامه پیشنهادی در حوزه سرمایه‌گذاری در این منطقه تعریف و طراحی ‌شده است که قطعا جذابیت های این برنامه های پیشنهادی می تواند توجه هر سرمایه‌گذار را به خود جلب ‌کند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار