اجرای نمایش «شیش و بش» در فلاورجان تمدید شد

اجرای نمایش کمدی «شیش و بش» به نویسندگی محمد چرمشیر و با کارگردانی اسماعیل رهنما تا ۵ خرداد ماه در سالن آمفی تئاتر شهدای هنرمند شهرستان فلاورجان تمدید شد.

اجرای نمایش «شیش و بش» در فلاورجان تمدید شد

کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا از تمدید اجرای آن خبر داد و گفت: به دلیل استقبال مخاطبان اجرای این نمایش از اول تا ۵ خرداد ماه تمدید شد.

اسماعیل رهنما تصریح کرد: موضوع «شیش و بش» حول محور کشمکش های دو خانواده بر سر خرید مغازه ای در بازارچه است که سر انجام به ازدواج اعضای دو خانواده ختم می شود.

وی افزود: قصد داریم این نمایش را در جشنواره تئاتر نطنز شرکت دهیم و بعد از ماه مبارک رمضان نیز آن را در تالار شیخ بهایی شاهین شهر و تالار فرشچیان اصفهان و تالار هنر جهت اجرا پیشنهاد دهیم.

رهنما در ادامه بیان داشت: بنده به همراه عباس فخری، غزاله فخری، آذر قاسمی، احمد ایزدی، ناهید عابدی، لاله بالانج پور، مهدی غنی زاده، یلدا مرادی، رامین کیانی، فرزاد قاسمی، مهدی توکلی، امیر رهنما و علی قاسمی در این نمایش ایفای نقش می کنیم و مدت زمان نمایش قبلا ۱۵۰ دقیقه بود که به خاطر بهتر کردن ریتم نمایش آن را به ۱۰۰ دقیقه رساندیم.

وی در پایان به نام دیگر عوامل این نمایش اشاره کرد و گفت: در این نمایش محسن مختاری به عنوان طراح صحنه، هاشم شمس به عنوان طراح لباس، مریم فولادی به عنوان منشی صحنه، محمد اله دادیان به عنوان نورپرداز، محمد صفری به عنوان مدیر صحنه، علیرضا رهنما به عنوان دستیار صحنه، فاطمه کریمی به عنوان دستیار لباس، فهمیه قاسمی به عنوان طراح پوستر، زهرا حسینی به عنوان گریمور، علیرضا پوده به عنوان عکاس، طاها قاسمی برای هماهنگی، سید امین میرلوحی و داوود احمدی برای موسیقی و مجتبی کیانی به عنوان مشاور کارگردان، مدیر گروه و برنامه ریز فعالیت دارند.

علاقمندان برای دیدن این نمایش کمدی از اول تا ۵ خرداد ماه فرصت دارند هر شب رأس ساعت ۲۰:۳۰ به سالن آمفی تئاتر شهدای هنرمند فلاورجان واقع در فلاورجان، خیابان فردوسی مراجعه کنند. /


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار