سعید معروف به سری آ کوچ کرد

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با عقد قراردادی به ۲ ساله به تیم سیه نا ایتالیا پیوست.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با عقد قراردادی به ۲ ساله به تیم سیه نا ایتالیا پیوست.
به گزارش ورزش سه، صبح امروز برخی از رسانه های ایتالیایی از مذاکرات نهایی سیه نا ایتالیا با کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خبر داده بودند. هدایت این تیم برعهده خوان سیچلو، مربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان است و این موضوع شایعه پیوستن معروف به این تیم ایتالیایی را به واقعیت نزدیک تر می کرد.
در نهایت سعید معروف در گفت و گویی با یکی از سامانه های ورزشی که متعلق به خودش است، خبر پیوستنش به سیه نا را تایید کرده تا مشخص شود مغز متفکر والیبال ایران در ۲ سال آینده در سری آ بازی خواهد کرد.
تیم والیبال "اما ویلاس سیه‌نا" چند هفته قبل با هدایت خوان سیچلو در بازی سوم فینال سری A۲ ایتالیا با نتیجه ۳ بر یک "مونینی اسپولتو" را شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی سری A۲ به سری A۱ ایتالیا صعود کرد.
با توجه به شناخت سیچلو از والیبال ایران و رابطه نزدیک او با سعید معروف، خیلی زود مذاکرات دوطرف به نتیجه رسید و کاپیتان تیم ملی کشورمان که هم اکنون با سایر ملی پوشان در آرژانتین برای برگزاری بازی های لیگ ملت ها به سر می برد، فصل بعد در سری آ توپ می زند.
مسئولان این باشگاه ایتالیایی از جذب ستاره های دیگر هم خبر داده اند و به نظر می رسد آنها قصد دارند تیم پرقدرتی را راهی فصل جدید سری آ کنند.
سعید معروف که در ۲ فصل اخیر در تیم والیبال پیکان توپ می زد، یک نیم فصل را قبل از این در تیم زنیت کازان روسیه سپری کرده بود و عملکرد موفقی داشت. حالا او در تجربه ای جدید به ایتالیا رفته؛ جایی که محمدجواد معنوی نژاد هم در تیم ورونا بازی می کند.
همچنین خولیو ولاسکو، سرمربی سابق تیم ملی ایران هم هدایت تیم مودنای ایتالیا را برای فصل جدید برعهده گرفته و ستاره ای به نام ایوان زایتسف را هم جذب کرده است.
معروف در ۳۲ سالگی همچنان به دنبال پیشرفت است و این موضوع نشان می دهد که او همچنان یکی از بهترین پاسورهای دنیای والیبال محسوب می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار