روابط عمومی‌ها با ارائه گزارش عملکرد ویترین باشند

فرماندار خوانسار گفت: روابط عمومی‌ها با ارائه گزارشات عملکرد می‌توانند ویترین خوبی برای سازمان مربوطه باشد.

فرماندار خوانسار گفت: روابط عمومی‌ها با ارائه گزارشات عملکرد می‌توانند ویترین خوبی برای سازمان مربوطه باشد.
به گزارش ایمنا سیدحسن شفعتی امروز در همایش گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: مسؤولان با انجام کارهای اجرائی خط مقدم اقدام و عمل هستند اما یکی از معایب مسؤولان ما این است که کارها و اقدامات انجام شده را اطلاع رسانی نمی‌کنند.
فرماندار خوانسار گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مدیران و مردم هستند و با ارائه گزارشات عملکرد می‌توانند ویترین خوبی برای سازمان مربوطه باشد.
وی تصریح کرد: در هر نقطه از شهرستان قدم‌های مثبتی برداشته شده است، ارائه گزارش عملکردها بازتاب خوبی در بین مردم به همراه دارد.
شفعتی گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند دوربین دار خوبی برای مردم باشند، براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب بازگو کردن کارها و اقدامات مسؤولان موجب دلگرمی و امیدوار کردن مردم به نظام می‌شود.
وی اظهار کرد: با هدف تأمین آب شرب سالم و بهداشتی به ۲۳ روستای شهرستان خوانسار پروژه آبرسانی گلسار از فاصله ۴۰ کیلومتری شهرستان با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در حال اجرا است و پروژه فاضلاب شهری در شرایط سخت اقتصادی در عمق ۶ و ۷ متری زمین در راستای پیشگیری و برطرف شدن مشکلات بهداشتی فاضلاب شهری که قبلا وجود داشت در دست اقدام است.
فرماندار خوانسار گفت: از پساب فاضلاب در بخش کشاورزی و صنعتی استفاده می‌شود و با اصلاح شبکه فاضلاب شهری هدر رفت آب از ۶۰ درصد به ۴۰ درصد خواهد رسید.
شفعتی اظهار کرد: با حضور معاون رئیس جمهور در شهرستان، بزرگترین کارخانه تولید لوازم پزشکی کشور و کارخانه نخ افتتاح می‌شود. همچنین بزگترین گاورداری با ۴ هزار رأس گاو شیری استان در خوانسار کلنگ‌زنی می‌شود.
وی گفت: با واگذاری مسکن مهر، مسکن خیرین و ساخت مسکن به صورت انبوه سازی از سوی بنیاد مسکن، حباب افزایش قیمت زمین و مسکن در شهرستان شکسته خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار