ایرانپوریان: برای موفقیت سپاهان سرم را جلوی توپ می گذارم

بعد از کش و قوس های فراوان برسر ماندن یا نماندن محمد ایرانپوریان این بازیکن در نهایت مسیر تبریز به اصفهان را در پیش گرفت و با پوشیدن پیراهن سپاهان دوباره شاگرد امیر قلعه نویی شد.

بعد از کش و قوس های فراوان برسر ماندن یا نماندن محمد ایرانپوریان این بازیکن در نهایت مسیر تبریز به اصفهان را در پیش گرفت و با پوشیدن پیراهن سپاهان دوباره شاگرد امیر قلعه نویی شد.
به گزارش بانک ورزش ،ایرانپوریان که چند سالی است او را بهترین دفاع راست ایران می شناسند و در امر گلزنی هم موفق بوده معتقد است اگر قرار به جدایی بابت مسایل مالی بود فصل قبل بهترین فرصت را داشت تا از تراکتورسازی آن هم با آن همه مشکلات جدا شود و حالا به خاطر یکسری اتفاقات تصمیم به حضور در اصفهان گرفته است.
بالاخره داستان ایرانپوریان با تراکتورسازی و پیوستن به سپاهان به ایستگاه آخر رسید.
راستش را بخواهید در مورد اینکه چرا این اتفاق افتاد اصلا نمی خواهم صحبتی بکنم و به گذشته برگردم. تنها می توانم از تک تک هواداران و مسوولان تراکتورسازی طی این چند سال که برایم زحمت کشیدند تشکر کنم و دست همه آنها را می بوسم. در حال حاضر به سپاهان آمدم که امیدوارم یک فصل خوب را با این تیم در کنار مردم و هواداران اصفهان و سپاهان داشته باشم.
هواداران تراکتورسازی نیز از رفتن تو خیلی ناراحت بودند و در فضای مجازی این مساله را به طرق مختلف بیان کردند.
بله شاهد این مساله بودم و واقعا خوشحالم که توانستم به عنوان یک فوتبالیست جایی در دل آنها باز کرده باشم. طی این 8 فصل که 6 فصل در تراکتورسازی و دو فصل در شهرداری تبریز بود مردم این شهر و هواداران به من لطف داشتند و برایم سنگ تمام گذاشتند. به هرحال یکسری اتفاقات رخ داد که دوست ندارم به آنها بپردازم و تنها امیدوارم من را حلال کنند. یک درصد طی این چند سال برای تراکتورسازی کم کاری نداشتم و حالا به تیمی آمدم که هواداران دو باشگاه با هم رابطه خواهر خواندگی دارند. شک ندارم هواداران سپاهان هم مثل هواداران تراکتورسازی از فهم و شعور بالایی برخوردارند و امیدوارم این رابطه منجر به موفقیت شود.
چقدر امیدواری که بتوانی این چند سال موفقیت در تراکتورسازی را در سپاهان هم تکرار کنی؟
اینکه بخواهم در مورد خودم صحبت کنم درست نیست اما در این مدتی که در تراکتورسازی بودم همه تلاش خودم را کردم در بهترین شرایط فنی قرار بگیرم. به خصوص در سال آخر که با آن همه مشکلات ماندم و اگر قرار به جدایی بود این اتفاق فصل گذشته می افتاد. لطف هواداران آذربایجان باعث شد که بمانم و با اینکه قصد جدایی نداشتم اما یکسری اتفاقات باعث شد به سپاهان بیایم و الان در خدمت این تیم هستم.
خیلی ها فکر می کردند با جدایی از تراکتورسازی مقصد بعدی تو پرسپولیس است و حتی گفته شد مذاکراتی هم با هم داشتید؟
به جز پرسپولیس با چند تیم دیگر هم مذاکره داشتم اما در نهایت با بررسی شرایط سپاهان را بهترین انتخاب برای موفقیت در فصل آینده دیدم. اهل بازارگرمی نیستم اما مذاکرات جدی با پرسپولیس داشتم که نمی خواهم وارد جزییات آن بشوم و حالا هم لباس سپاهان را با افتخار بر تن دارم.
سپاهان و تراکتورسازی فصل قبل روزهای تلخی را پشت سر گذاشتند. با شناختی که از قلعه نویی داری به نظرت این تیم می تواند با این مربی به روزهای قبل بازگردد؟
امیر قلعه نویی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد و کارنامه این مربی موفق فوتبال ایران خودش موید همه چیز است اما شک ندارم که امیرخان به خوبی می تواند به سپاهان کمک کند. به نظرم بزرگ ترین خصوصیت ایشان که می تواند به بازگشت سپاهان به قهرمانی کمک کند جاه طلبی امیرخان در کسب موفقیت است و امیدوارم بتوانم به عنوان یک مهره موثر در این مسیر به خوبی جواب اعتماد او را بدهم.
حتما می دانی بعد از چند فصل عدم موفقیت هواداران سپاهان حسابی توقعات شان بالا رفته و به چیزی جز قهرمانی این تیم فکر نمی کنند. به نظرت با این سطح توقعات می توانی همان بازیکن تاثیرگذار تراکتورسازی در سپاهان باشی؟
مطمئنا اگر سپاهان را انتخاب کردم برای کمک بوده است و تمام تلاش و سعی خودم را به کار خواهم بست تا بهترین نمایش را در این تیم داشته باشم. تنها قولی که به هواداران سپاهان می توانم بدهم این است که با تمام وجود سرم را برای موفقیت این تیم جلوی توپ خواهم گذاشت چون این جزو ذات شخصیتی من است که لباس هر تیمی را برتن دارم با تمام وجود برای آن کار کنم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار