نشت گاز را یکی از مهم ترین علل بروز آتش سوزی های فروردین ماه در نجف آباد است

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد گفت: در اولین ماه سال جاری که با رسیدگی به 20 مورد آتش سوزی و 34 حادثه همراه بود، در مجموع 19نفر از شهروندان از خطرات مختلف نجات پیدا کرده، هفت مجروح تحویل مراکز درمانی شده و متاسفانه یک نفر هم در حادثه تصادف و واژگونی خودرو جان خود را از دست داد.

نشت گاز را یکی از مهم ترین علل بروز آتش سوزی های فروردین ماه در نجف آباد است

اصفهان امروز:-مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد گفت: در اولین ماه سال جاری که با رسیدگی به 20 مورد آتش سوزی و 34 حادثه همراه بود، در مجموع 19نفر از شهروندان از خطرات مختلف نجات پیدا کرده، هفت مجروح تحویل مراکز درمانی شده و متاسفانه یک نفر هم در حادثه تصادف و واژگونی خودرو جان خود را از دست داد.
آتشیار احمد هادی با اشاره به رسیدگی پرسنل این مجموعه به 5مورد تصادف و واژگونی خودرو طی فروردین ماه اظهار داشت:علاوه بر این حوادث که با مصدومیت شش نفر و نجات 4شهروند دیگر همراه بود، شاهد دفع خطر اشیاء برنده برای پنج نفر، نجات شش شهروند محبوس شده در اماکن مختلف، 3نفر از آتش سوزی مجتمع مسکونی و یک نفر نیز از حبس در آسانسور بودیم.
رسیدگی به 34 حادثه
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افزود: پرسنل ایستگاه های مختلف سازمان در اولین ماه سال جاری به سی و چهار حادثه اعلام شده توسط شهروندان رسیدگی کرده اند که در این میان 11مورد مزاحمت حیوانات وحشی، 8 فقره حبس در اماکن، پنج تصادف و واژگونی خودرو و همین تعداد خطر اشیاء برنده به همراه 2مورد محبوس شدن در آسانسور جزء موارد قابل ذکر محسوب می شوند.
هادی از 2مورد سقوط از ارتفاع و یک نشت گاز خودرو به عنوان دیگر حوادث رسیدگی شده طی این بازه زمانی نام برد و بیان داشت: استقرار خودروهای امدادی در محل باغ بانوان به عنوان ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی و نقاط مختلف شهر طی روز طبیعت به همراه برگزاری دوره آموزشی برای پنجاه نفر از اولیاء و مربیان جزء دیگر موارد قابل ذکر هستند.
مهار 20 آتش سوزی در یک ماه
احمد هادی بیشترین تعداد آتش سوزی های یک ماه اخیر را مربوط به محل نگهداری ضایعات با 11فقره دانست و ادامه داد: در میان بیست آتش سوزی مهار شده توسط پرسنل سازمان، 4مورد حریق منازل مسکونی، دو مورد خودرو و موتورسیکلت به همراه تک مواردی از مجموعه های تجاری، مجتمع مسکونی و انبار وجود دارد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد، نشت گاز را یکی از مهم ترین علل بروز آتش سوزی های فروردین ماه خواند و افزود:طی دو مورد حریق به دلیل دخالت عمدی صورت گرفته و مواردی مانند نشت مایعات قابل اشتعال، انتقال حرارت از منبع حرارتی و بی احتیاطی نیز جزء دیگر دلایل قابل ذکر محسوب می شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار